וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי השתווה למסי ורונאלדו, מולר: "התעלמנו ממה שקורה מסביב"

אחרי השער שלו, חלוץ באיירן מינכן הגיע ל-40 שערים בעונה בפעם החמישית ברציפות. גם נוייר רשם ציון דרך: "שלטנו מהרגע הראשון"

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
מכונת שערים. לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן אומנם לא הרשימה יתר על המידה, אבל חזרה מפגרת הקורונה עם היעילות המוכרת שלה כשניצחה 0:2 את אוניון ברלין והגדילה שוב את יתרונה בפסגה לארבע נקודות. רוברט לבנדובסקי כבש בפנדל והצטרף לליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו כשחקן היחיד שמבקיע לפחות 40 שערים (בכל המסגרות) בחמש עונות ברציפות. מה שמרשים עוד יותר זה שלבנדובסקי עשה זאת ב-34 הופעות בלבד. מנואל נוייר שוב שמר על רשת נקייה ובכך רשם ציון דרך של אי ספיגה מול כל 35 קבוצות הבונדסליגה מולן הוא שיחק.

נוייר אמר לאחר המשחק: "היינו שם מהפתיחה. אומנם לא הצגנו יכולת מרשימה, אבל אני שמח ששלטנו במשחק והשגנו שלוש נקודות מוצדקות".

הנס פליק מאמן באיירן אמר לאחר המשחק" זה היה מאמץ קבוצתי, עבדנו קשה כדי להשיג את הנקודות. אני חייב להחמיא לקבוצה שלי על איך שהם שיחקו במשך 90 דקות".

תומאס מולר, שנהנה מעונה נהדרת עד כה אחרי כמה עונות פחות טובות, אמר: "אין ספק שיש מקום לשיפור. פתחנו לא טוב אבל השתפרנו". על המציאות החדשה של משחקים ללא קהל: "ברגע שהכדור מתגלגל, הפוקוס הוא בספורט. כמובן שהקהל נותן בוסט של אנרגיה, אבל אנחנו צריכים להתרכז. עשינו עוד צעד בדרך למטרה שלנו".

עוד בוואלה!

דורטמונד חוגגת "אתה מבקיע - ושום דבר לא קורה. זה מוזר"

לכתבה המלאה
בנז'מן פבאר עם דייויד אלאבה באיירן מינכן. רויטרס
פבאר ואלאבה חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully