וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החום הכבד: בית"ר ירושלים הקדימה את אימוניה

16.5.2020 / 20:31

הקבוצה הקדימה את אימוני הבוקר ב-45 דקות בשל השרב הצפוי השבוע. בית"ר סירבה להצעות השאלה על ליוואי גרסיה ועלי מוחמד

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: אימון החזרה של בית"ר ירושלים

בשל החום הכבד הצפוי במהלך השבוע, החליטו בבית"ר ירושלים להקדים את אימוני הבוקר בשבוע הקרוב והשחקנים יתייצו בבית וגן כבר בשעה 08:45, כ-45 דקות מוקדם יותר מהמתוכנן. האימונים צפויים להיות קצרים יותר מהרגיל, מה גם שהקבוצה תערוך משחקי אימון השבוע. רוני לוי העיר לשחקניו על נרפות בחלק ממשחק נגד מכבי נתניה, אך בסך הכל אמרו בצוות המקצועי: "זה היה משחק אימון ראשון אחרי תקופה, יותר חשוב להכניס את השחקנים לכושר ופחות התוצאה".

בית"ר ירושלים מול מכבי נתניה במשחק אימון. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חשוב יותר להכניס את השחקנים לכושר, פחות התוצאה/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

בבית"ר החליטו כי ההחלטות הסופיות בנוגע לתקציב העונה הבאה ייקבעו רק לאחר שיוודע האם יתאפשר לקהל להגיע למשחקים. בשלב זה עובדים במועדון על צמצום התקציב בכל הגזרות, החל ממחלקת הנוער ועד מכירת שחקני הקבוצה הבוגרת. עד עתה לא הגיעה שום הצעה אטרקטיבית על שחקניה הזרים של הקבוצה, כאשר מספר מועדונים בדקו אפשרות לקחת את עלי מוחמד או ליוואי גרסיה בהשאלה בחינם עם אופציה לרכישה, אך בבית"ר סירבו לכך.

כבר עתה ברור כי מעבר לשחקנים שיישארו בבית"ר, הרכש מסביב יורכב בשחקנים זולים, ישראלים וזרים, שישלימו את הסגל. בבית"ר מעריכים כי מכירת שניים מהזרים יחד עם החיסכון בשכרם תוכל לחסוך מעל 10 מיליון ש"ח שיאפשרו להעמיד תקציב מאוזן. משה חוגג מקבל החלטות בנוגע לרמת ההשקעה שלו תוך כדי תנועה ובצורה אמוציונלית ולכן נראה כי התקציב עצמו יתבהר רק בחודשים יולי אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully