וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת דויד אגנסו: חברי ההנהלה תקפו, הגירעון צמח ב-1.3 מיליון יורו

מסמכים נוספים נחשפו בנוגע לאקס בית"ר ירושלים, המשמש כיו"ר ארגון השחקנים בספרד ומואשם בשוחד וסחיטה באיומים. עוד התברר: מאטה ודה חאה כעסו התפטרו מההנהלה כבר לפני כחודש

מתוך הטוויטר של ברצלונה

בווידאו: חזרתה של ברצלונה לאימונים

פרשת דויד אגנסו מסתעפת. אחרי הפרסום ב"מארקה" לפיו חלוץ בית"ר ירושלים בעבר, המשמש כיום כיו"ר ארגון השחקנים בספרד, מואשם במתן שוחד וסחיטה באיומים, כעת נציגי הארגון מתחילים לצאת נגדו.

חלק נכבד מההנהלה החל לפעול נגד אגנסו ולחשוף מסמכים נוספים הנוגעים לאי סדרים שבוצעו על ידו וגרמו לקרע בארגון. מתנגדי אגנסו טוענים כי הוא פיטר 20 עובדים וגייס אנשים אחרים הקרובים לו לצרכי בחירות ועניינים אישיים, כדי שיוכל להמשיך בפעולותיו. בתקופה הזו, הגירעון של הארגון תפח ב-1.3 מיליון יורו נוספים והגיע ל-1.65 מיליון יורו בעידן אגנסו.

שניים מחברי ההנהלה הבולטים של הארגון, דויד דה חאה וחואן מאטה המשחקים במנצ'סטר יונייטד, הגישו את התפטרותם כבר לפני כחודש בגלל חוסר שביעות רצונם מניהולו של אגנסו.

דויד דוד אגאנסו ביתר ירושלים טלחן הפועל תל אביב. עמי שומן
דויד אגנסו בימיו בבית"ר ירושלים/עמי שומן

כזכור, מסמך שהודלף ל"מארקה" על ידי אנטוניו סאיס צ'אקה, אחד מוותיקי הארגון שמנהל את הליגות הנמוכות בספרד, חשף כיצד אגנסו שילם 3,000 יורו במזומן לפקיד ציבורי, על מנת שיעניק לו גישה למסמכים חסויים בניגוד לחוק על ארגון שחקנים חדש שקם בספרד בניגוד להסכמתו. אחרי סירובו של צ'אקה, אגנסו איים לפטר אותו ואף הכריח אותו להקליט סרטון של הבעת תמיכה, שפורסם אף הוא ב"מארקה".

היו"ר הכחיש אמש שוב את כל הטענות במכתב לשחקנים: "אני עומד בראש הארגון מאז נובמבר 2017. מאז אותו יום עבדתי במלוא המרץ כדי לארגן על האינטרסים של אלו שעושים את הכדורגל מדי יום. נהגתי בשקיפות וכנות לאורך כל הדרך, ובתמיכה של לפחות 98 אחוזים מהצוות. אני מייצג ארגון עם היסטוריה של יותר מ-40 שנה וקרוב ל-50 עובדים שמטרתם היחידה היא להגן על יותר מ-10 אלף כדורגלנים. שקיפות תמיד הייתה נר לרגלי ובימים הקרובים אשכנע את חברי ההנהלה כי ההאשמות נגדי שקריות, וכי מישהו בתוך הארגון ניסה להזיק לי ולפגוע בשמי הטוב ובארגון אותו אני מייצג. למרות המתקפה על הארגון, אמשיך להוביל אותי במחויבות אדירה וביושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully