וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתיחת הגופות בהתרסקות המסוק חשפה את הפרטים: קובי בריאנט והנוסעים נהרגו מיד

תיאורים גרפיים קשים בדו"ח: כל הנוסעים מתו עוד לפני שהמסוק עלה באש, קובי זוהה על ידי הנעליים, הקעקועים וטביעות האצבע, בדמו של הטייס לא נמצאו סמים או אלכוהול

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

תוצאות הנתיחה שלאחר המוות של המעורבים בתאונת המסוק הקטלנית שבה נהרג קובי בריאנט אישרו: בדמו של הטייס שהטיס את המסוק לא היה אלכוהול או סמים, כל תשעת הנוסעים נהרגו מיד מהפציעות הקטלניות, כאשר המסוק התרסק על צלע הגבעה מחוץ ללוס אנג'לס בחודש ינואר.

הדיווחים מספקים מבט כואב עד כמה ההתרסקות הייתה אכזרית, כולל תיאורים של עצמות שבורות, חלקי גוף מפורקים, וריח הדלק על מה שנשאר מהבגדים שנשרפו. את קובי בריאנט, למשל, לא ניתן היה לזהות, אלא רק באמצעות טביעות האצבעות שלו, לאחר שגופתו נמצאה בעפר מחוץ להריסתו של המסוק.

קובי בריאנט עם בתו ג'יאנה. AP
מתו מיד. קובי ובתו/AP

הדו"ח שפורסם, הגרפי למדי, הבהיר כי בראיינט והנוסעים מתו מיד ברגע ההתרסקות. "פציעות אלה הן קטלניות, ובצורה מהירה, אם לא באופן מיידי", כתב חואן קרילו, הבודק הרפואי, בדו"ח על ההתרסקות שהרגה את כוכב לוס אנג'לס לייקרס בן ה-41, את בתו ג'יאנה בת ה-13, את הטייס אראה זובאיאן ואת האחרים, במה שהוגדר כתאונה ב-26 בינואר, כשהמסוק נתקל בערפל סמיך בעמק סן פרננדו בלוס אנג'לס.

כאשר המסוק התרסק בקרקע, הוא טס במהירות של 294 קמ"ש. הפגיעה יצרה בור ענק בהר, וההריסות התפזרו "על שטח בגודל מגרש כדורגל". המסוק עלה באש, אולם נקבע כי הכוויות על הגופות התרחשו לאחר המוות. גופתו של בריאנט נמצאה בצד אחד של ההריסות, וגופתו של בתו נמצאה בנקיק בצד הנגדי.

על אף שלא ניתן היה לזהות את הגופה של קובי, נמצאו לצדו "נעלי ההתעמלות הצבעוניות" שנעל ביום שמת. בנתיחה שלאחר המוות אותר קעקוע של כתר על כתפו הימנית, ומעליו שמה של אשתו, ונסה. בזרוע הימנית התחתונה היו שמות של שלוש מארבע בנותיו: ביאנקה בלה, נטליה דיאמנטה וג'יאנה מריה אונורה, הבת שמתה איתו. לא מוזכרת הילדה הצעירה ביותר, קאפרי קובי, בת 7 חודשים בלבד כשאביה מת. לא היה שום סימן לכשל מכני במסוק.

עוד בוואלה!

קובי בריאנט מואשם ברשלנות בתאונת המסוק: "הוא היה מודע היטב לסכנה"

לכתבה המלאה
המסוק של קובי בריאנט ברגע התאונה. NTSB, אתר רשמי
ההריסות של המסוק/אתר רשמי, NTSB

בחודש פברואר ונסה בריאנט הגישה תביעה שבה טענה כי הטייס פעל ברשלנות כשבחר לטוס בערפל והיה צריך לבטל את הטיסה. אחיו של הטייס טען כי בהגשת התביעה בבית המשפט כי קובי "ידע את הסיכונים". חברת המסוקים, איילנד אקספרס, אמרה שהיא אינה אחראית לנזקים, וכינתה את ההתרסקות "מעשה אלוהים" ו"תאונה בלתי נמנעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully