וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש שנים אחרי: אופ"א מודה בחלקו של השופט ברמונטאדה של ברצלונה נגד פ.ס.ז'

חקירת התלונה של פ.ס.ז' הושלמה באיחור ניכר, והביאה לצדק מאוחר: "דניז אייטקין כשל בתפקידו והשפיע בצורה משמעותית על התוצאה"

צילום מסך

בווידאו: שדר קטלאני משדר את שער המהפך של ברצלונה

יותר משלוש שנים אחרי ה-1:6 המפורסם של ברצלונה על פריס סן ז'רמן, אופ"א סוף סוף מודה: השופט דניז אייטקין השפיע על תוצאת המשחק עם סדרה של טעויות. חלקים מהדוח המסכם של חקירת אופ"א, שנפתחה בעקבות תלונה של הצרפתים המקופחים, הודלפו אמש (חמישי) ופורסמו ברשת.

בין השאר, מודה אופ"א שאייטקין "כשל בתפקידו" וש"השפיע בצורה ישירה על תוצאת המשחק" - מה שבוודאי לא יתקן את העוול שנעשה לפ.ס.ז', אבל לפחות יעניק לה צדק מאוחר.

השופט דניז אייטקין במשחק של ברצלונה מול פריס סן ז'רמן. רויטרס
לילה בלתי נשכח, גם עבורו. דניז אייטקין במשחק המפורסם/רויטרס

כזכור, אייטקין הפך לאחד מ"כוכבי" המשחק הבלתי נשכח, במהלכו מחקה ברצלונה פיגור 4:0 מהמשחק הראשון בפריס עם מהפך דרמטי והיסטורי ועלתה לרבע הגמר עם 5:6 מדהים בסיכום הכללי. אייטקין שרק לשני פנדלים מעוררי מחלוקת לזכות ברצלונה, האחד אחרי "הכשלה" של תומא מונייה על ניימאר, והשנייה אחרי נפילה תיאטרלית של לואיס סוארס בתוספת הזמן. כמו כן, הוא התעלם מפנדל ברור לזכות פריס סן ז'רמן כשחאבייר מסצ'ראנו הכשיל ברחבה את אנחל די מריה.

את ההשלכות של המשחק הסוער אייטקין הרגיש מיד: אוהדים של פ.ס.ז' איימו על חייו ברשתות החברתיות, ומכתבי איום אף נשלחו לביתו. למרות לחץ עצום שהופעל כדי להשעות את אייטקין משיפוט בינלאומי, אופ"א החליטה להתייצב לימינו והודיעה כי ימשיך לשפוט כרגיל בליגת האלופות ובליגה האירופית. התלונה הרשמית ששלחה פ.ס.ז' לאופ"א על תפקודו של אייטקין במשחק נחקרה במשך זמן רב, וככל הנראה הושלמה רק לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully