וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימני התקופה: המדליסט האולימפי שהחל לעבוד כשליח אוכל

ריו מיאקה, סייף יפני שזכה בכסף בלונדון 2012, איבד את הספונסרים שלו. בלית ברירה, החל לדווש ברחובות טוקיו כדי לשמור על כושר ופרנסה

רויטרס

אם הכל היה הולך כשורה, ריו מיאקה היה מבלה את השבועות הקרובים בהכנות אחרונות לקראת אולימפיאדת 2020 בטוקיו. אבל התפרצות הקורונה דחתה את המשחקים האולימפיים לקיץ הבא, והסייף האולימפי נותר ללא עבודה - וגם ללא ספונסרים.

על כן, החליט לפני שבועיים מיאקה למצוא עבודה חדשה, והחל לשמש כשליח אוכל ברחובות טוקיו. הסייף היפני בן ה-29 אמנם זכה במדליית כסף קבוצתית בלונדון 2012, אולם כעת, כשכל התחרויות בוטלו, הוא נותר ללא הכנסה.

"עדיין לא ברור איך ובאיזו סיטואציה אהיה ספורטאי אולימפי", סיפר. "חשבתי שזה קצת לא הוגן לבקש תמיכה כלכלית בזמנים כאלה, אז אמרתי לספונסרים שיחכו קצת". חדרי הכושר ביפן סגורים, להתאמן ביחד עם עמיתיו זה בלתי אפשרי "משום שסייף מחייב התקהלות של אנשים", ולכן מיאקה החליט לשלב את הבעיות שלו ולמצוא פתרון משותף: דיווש ברחובות טוקיו, מה שיאפשר לו לשמור על כושר ולכלכל את עצמו.

הסייף היפני ריו מיאקה הפך לשליח אוכל. רויטרס
אין ברירה. מיאקה/רויטרס

לטענת הסייף, הוא מרוויח כ-2,000 יין (כ-18.6 דולר) ליום בעבודתו החדשה ב"אובר איטס" - אבל אין לו ברירה. "אני משתמש בחסכונות שלי, ועכשיו אני חייב להתחיל להרוויח כסף", אמר. "חשבתי שאם אהיה שליח, גם אמנע את הנסיגה בכושר הגופני שלי. הסיכון להידבק בעבודה הוא נמוך, המגע היחיד שלי עם אנשים הוא כשאני אוסף את האוכל מהמסעדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully