וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטוני סקס, הקלטות וסחיטה: פרשת "הבגידה" של אסקיאל לאבצי מסתעפת

13.5.2020 / 7:16

חלוץ העבר ובת זוגו נדרשו לשלם 10,000 דולר לשני סוחטים שטענו שבידיהם סרטונים. לאבצי מיד זיהה אותם ככאלו שכנראה צולמו כשלחברתו היה בן זוג אחר שהיה גם חברו הטוב. ככה נראית טלנובלה

מתוך הטוויטר של ברצלונה

פרשת "הרומן של אסקיאל לאבצי עם בת הזוג של חברו הטוב" מסתעפת ומדובר פה בחומרים שהיו יכולים להרכיב טלנובלה לטינית מהסוג הטוב ביותר. גורם במשטרת ארגנטינה חשף אתמול (שלישי) שלאבצי ואותה בת זוג, השחקנית הברזילאית נטליה בורז'ס, היו קורבנות לסחיטה ונדרשו להעביר 10,000 דולר לסוחטיהם, 5,000 כל אחד.

לאבצי לא התבלבל ופנה לעורך דינו, מאוריציו ד'אלסנדרו, שנמצא בארגנטינה. עורך הדין הגיש תלונה במשטרת בואנוס איירס ואחד הגורמים בחקירה אמר לתקשורת המקומית: "שני אנשים התחילו לכתוב ללאבצי ולבת הזוג שלו הודעות באינסטגרם. הם כתבו שיש להם סרטוני סקס והקלטות שלהם, וגם חשפו חלק מהתכנים".

לאבצי זיהה את ההקלטות והסרטונים באופן מיידי והבין שמדובר בחומרים אותנטיים, אם כי ישנים - אבל כאן אנחנו חוזרים לפרק הקודם של הטלנובלה.

אסקיאל לאבצי, נטליה בורז'ס. מתוך טוויטר, צילום מסך
כל אחד מהם נדרש להעביר 5,000 דולר. בורז'ס ולאבצי/צילום מסך, מתוך טוויטר

לפני כמה שבועות טענה האקסית של לאבצי, ז'אנינה סקריפנטה (אליה נחזור מיד), שהכדורגלן ובת זוגו הנוכחית, בורז'ס, החלו את הרומן ביניהם בזמן שלברזילאית היה חבר שהיה... לא אחר מאשר אחד מחבריו הטובים של לאבצי, אדם איטלקי בשם לורנצו טונטי. כלומר, הסרטונים שבידי הסוחטים כנראה מתעדים בגידה כפולה ומכופלת, גם של הכדורגלן וגם של שותפתו למיטה.

ועכשיו בחזרה לאקסית: ב-2014 לאבצי כבר נסחט על ידי אנשים שטענו שיש להם סרטוני סקס שלו ושל סקרפנטה. כשהכדורגלן סירב לשלם, הסוחטים החלו לפרסם ברשתות החברתיות תמונות חושפניות שלו ושלה.

מבולבלים? אולי בפרק הבא התמונה תתבהר.

השחקנית הברזילאית נטליה בורז'ס עם בן זוגה לשעבר, לורנצו טונטי. GettyImages
הבוגדת והנבגד. בורז'ס וטונטי/GettyImages

לאבצי בן ה-35 פרש לפני שנה אחרי קריירה עשירה שכללה גם לא מעט רגעי פיקנטיים. הוא שיחק באסטודיאנטס וסן לורנסו, לפני שעבר לנאפולי והפך לאחד מאלילי האוהדים. אחרי חמש שנים בסן פאולו, נמכר לפריז סן ז'רמן תמורת כ-30 מיליון יורו ובארבע השנים הבאות זכה איתה בשלל תארים. בשנים האחרונות שיחק בהביי הסינית. "פוצ'ו" לבש את מדי נבחרת ארגטינה 51 פעמים וייצג אותה במונדיאל 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully