וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'פוטבול ליקס': אסקיאל לאבצי הוא המשתכר הגבוה ביותר בעולם

כוכב נבחרת ארגנטינה והביי מרוויח 493 אלף יורו לשבוע, 100 אלף יותר מרונאלדו ו-233 ממסי. ניימאר: "יש לי כבוד לרונאלדו, אבל בשבילי הזוכה הוא רק מסי". חוזהו של הפרעוש ישודרג?

one

בווידאו: ברצלונה וריאל מדריד בקלאסיקו

בצל הדיווחים אודות זכייתו המתקרבת של כריסטיאנו רונאלדו בתואר כדור הזהב לשנת 2016, המאבק בין כוכב ריאל מדריד לליאונל מסי זכה היום (חמישי) להתייחסות מצד ניימאר. "אני לא יודע מי ייזכה בתואר, אבל בשבילי יש זוכה אחד וזה מסי", סיפר הברזילאי לתקשורת במולדתו: "יש לי כבוד גדול לכריסטיאנו, הוא שחקן גדול ומציג יכולת מרשימה לאורך שנים. בשבילי, מסי ראוי לתואר יותר מכולם".

עוד בנושא:

ריאל מדריד בהודעה חריגה: "דורשים לתת כבוד מקסימלי לרונאלדו"
לחשוב מחוץ למסגרת: את חוסר התחרותיות בשלב הבתים לא יפתרו בתוך ליגת האלופות

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
רחוקים מהמקום הראשון. רונאלדו ומסי/AP

הדברים של ניימאר הגיעו אחרי דיווחים בימים האחרונים לפיהם המאבק הוכרע לטובת רונאלדו שזכה בעונה החולפת בליגת האלופות עם ריאל והיה שותף בכיר לזכייה ההיסטורית של נבחרת פורטוגל ביורו 2016. לעומתו הפרעוש הסתפק בזכייה בדאבל עם ברצלונה והפסיד, שוב, בגמר הקופה אמריקה עם נבחרת ארגנטינה מול צ'ילה.

בינתיים, חשיפת המסמכים של 'פוטבול ליקס' הציגה נתון מפתיע מאוד אודות המשתכר הגדול ביותר ותתפלאו - לא מדובר ברונאלדו ומסי. אסקיאל לאבצי, שהיה חלק מהנהירה לליגה הסינית, הוא המשתכר הגבוה ביותר מבין הכדורגלנים הפעילים. הארגנטינאי בן ה-31 של הביי מרוויח 100 אלף יורו יותר מהחוזה המשודרג של רונאלדו ו-233 אלף ממסי. שכרו השבועי של 'אל פוצ'ו' עומד על 493 אלף יורו לשבוע. רק לשם השוואה גארת' בייל, שרק לאחרונה שדרג את ההסכם על אלופת אירופה, מרוויח 350 אלף יורו לשבוע אחרי מס.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
השדרוג בדרך? מסי/GettyImages

החשיפה עשויה לשפוך עוד אור אודות ניהול עסקיו של רונאלדו, ששמו נקשר עם העלמת מס דרך חברות קש ברחבי אירופה. אמש יצאה ריאל מדריד בהצהרה לפיה יש: "לכבד את רונאלדו בצורה מקסימלית, המנהל את עסקיו בצורה נקייה", אך אחרי סערת המס סביב מסי ייתכן כי כריסטיאנו עלול להפוך לקורבן הבא של שלטונות החוק בספרד.

בינתיים, חורחה מסי שב לברצלונה. אביו של הפרעוש שב ובתקשורת המקומית טוענים כי מדובר בניסיון נוסף להגיע להבנות לגבי הארכת חוזהו של הכוכב. בברצלונה הביעו רצון עז לשדרג את ההסכם של מסי, שיפוג ב-2018, אחרי שהצליחו להאריך את ההסכם של ניימאר וסרג'יו בוסקטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully