וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזקיאל לאבצי התנצל על התקרית הגזענית: "אוהב את העם הסיני"

כוכבה הארגנטינאי של הביי צ'יינה עורר סערה אחרי שלכסן את עיניו במהלך קמפיין פרסומי לליגה, ומיהר לפרסם הודעת התנצלות: "לא הייתה לי כוונה להעליב את העם הסיני, אוהב מאוד את החיים פה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שהרתיחה את הסינים. לאבצי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אזקיאל לאבצי כוכבה הארגנטינאי של קבוצה הביי צ'יינה מהליגה הסינית הצליח להסתבך בתקרית גזענית אחרי שבקמפיין פרסומי שאמור לשווק את הליגה, הוא משך את עיניו וגרם להם להיות מלוכסנות כמו של הסינים. המועדון פרסם הודעה לאחר מכן בטענה שזה היה בבדיחות הדעת, אך האקט הזה גרם לזעם גדול מאוד בסין, כשאנשים האשימו אותו בגזענות ואחד מהם אף צייץ: "זה מעשה מתועב שמפלה נגד האנשים הסינים. תעיפו אותו מפה".

בהודעה שהוציא לאבצי נכתב: "לא הייתה לי כוונה להעליב את העם הסיני. עשיתי פשוט פרצוף מצחיק כבקשתו של הצלם. אני מאוד שמח להיות חלק מהמועדון שלי, כיף לי מאוד פה עם החברים שלי לקבוצה ואני נהנה מהמסע שלי. כל אזרחי סיני מסביבי הוא ידידותי ואני אוהב את החיים פה. אני מתנצל מעומק ליבי על התמונה הזו שפגעה בציבור הסיני והאוהדים. אהיה יותר זהיר להבא", הוסיף לאבצי.

לאבצי, 32, ששיחק במדי נבחרת ארגנטינה במונדיאל ב-2014, חתם על חוזה עתק לשנתיים בהביי צ'יינה תמורת סכום מוערך של 30.3 מיליון יורו. העונה הראשונה של לאבצי הייתה רעה מאוד, אך את העונה הנוכחית הוא פתח מצוין עם שלושה שערים ושישה בישולים בשבעה משחקים. את השער האחרון שלו הוא הבקיע מול גוואנגז'ו של ערן זהבי, שכבש בעצמו את השוויון אחרי דקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully