וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יאניס קסטריטיס חתם לעונה נוספת

11.5.2020 / 15:59

המאמן היווני, שהצטרף לאדומים זמן קצר לפני פרוץ משבר הקורונה, ישוב לישראל בתקופה הקרובה ויאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה: "בטוח שבקרוב הכל יהיה מאחורינו". הפועל תל אביב צייצה מסר תומך בנס ציונה

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) על הארכת חוזהו של המאמן היווני יאניס קסטריטיס גם לעונה הבאה. קסטריטיס שהגיע לישראל תקופה קצרה לפני התחלת משבר הקורונה צפוי לשוב לארץ בימים הקרובים ולאמן את הקבוצה בחזרת הליגה.

"אני שמח שיש לנו הזדמנות לחזור לליגה להמשך העונה, וגאה להיות חלק ממשפחת הפועל גם בעונה הבאה", אמר המאמן קאסטריטיס, "אני מוקיר תודה להנהלת המועדון על האמון שנתנו בי, כמו גם על המאמצים שלהם לעשות הכל למען הפועל בתקופת הקורונה. אני בטוח שבקרוב הכל יהיה מאחורינו, ונוכל לחזור לעשות את מה שאנחנו אוהבים".

במסר לקהל הוסיף: "אני רוצה להבטיח שבכל משחק, כולנו ניתן את כל מה שיש לנו ונהיה מסורים למועדון, לקבוצה ולאוהדים הנהדרים של הפועל. אני מצפה לפגוש אתכם בקרוב ועד אז - שמרו על עצמכם והסובבים אתכם".

יו"ר הפועל רמי כהן הוסיף: "אנחנו שמחים להמשיך עם יאניס שהוא מאמן מצוין ובן אדם נפלא. אנו מקווים שכולנו ביחד נצליח עבור המועדון ועבור האוהדים".

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס. ברני ארדוב
יאניס קסטריטיס/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב עובדים בימים אלה על החזרת השחקנים הזרים, כשסק הנרי נמצא בישראל, אך גם איתו יצטרכו להגיע להבנות כספיות. נכון לעכשיו מעריכים האדומים כי יצליחו להחזיר חלק מהשחקנים הזרים, ואם לא יצליחו להשיב את כולם, ייתכן ויצרפו עוד שחקן חיזוק או שניים.

עוד בוואלה!

חברים במנהלת הליגה יפנו למשרד הספורט נגד פיצוי למכבי תל אביב

לכתבה המלאה

כמו כן, על רקע המתיחות עם מכבי תל אביב והדברים שאמר דני פדרמן על נס ציונה, הפועל תל אביב היום צייצה מסר תומך בכתומים - "אני נס ציונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully