וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברים במנהלת הליגה יפנו למשרד הספורט נגד פיצוי למכבי תל אביב

10.5.2020 / 19:08

במנהלת כבר פועלים נוכח האיום של הצהובים: "לא ייתכן שמכבי תל אביב תפרוש מהליגה ועוד תקבל פיצוי כספי מהמדינה"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

מכתבו של שמעון מזרחי היום (ראשון), בו הודיע ליו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל כי אם היורוליג תשוב לפעילות ב-25 במאי, מכבי תל אביב לא תופיע למשחקי הליגה, הפתיע מאוד את רוב חברי מנהלת הליגה. אלו שנכחו בישיבת ועדת המנהלת בשעות הצהריים, היו מודעים לשינוי בגישתה של הצהובים, אך לא ציפו להודעה הזו.

בשיחות ראשונות בין חברי הדירקטוריון נשקלת פנייה למשרד הספורט על מנת שיתערב בנושא ויבחן האם הצהובים זכאים להחזר כספי על הפסדיהם אם יפרשו מהליגה. "לא ייתכן שמכבי תל אביב תפרוש מהליגה ועוד תקבל פיצוי מהמדינה", אמר אחד מחברי הדירקטוריון הערב.

עם תחילת השיחות בין מנהלת הליגה למשרד הספורט, העבירו הקבוצות דוחות כספיים שכוללים את ההפסדים שנגרמו להם כתוצאה מהשלכות נגיף קורונה והעובדה שהמשחקים יתקיימו ללא קהל. הצהובים העבירו דוחות שמלמדים על הפסדים שמוערכים בעשרות מיליוני שקלים - הסכום הגבוה ביותר מבין קבוצות הכדורסל בישראל. למרות שמשרד האוצר הודיע כי לא יפצה את הספורט, במשרד הספורט פעלו כדי להחזיר חלק מהכסף.

עורך דין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. דני מרון
במנהלת כבר פועלים. מזרחי/דני מרון

מוקדם יותר שלח יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, מכתב ארוך ליו"ר המנהלת, שמואל פרנקל ובו כתב בין היתר: "ברצוננו להדגיש כי אנו מחויבים במקביל לליגה הישראלית וגם ליורוליג שפרסם את הלו"ז שלו כבר ב-23 באפריל, עוד לפני המנהלת, כאשר הלו"ז שפורסם על ידי המנהלת בישיבה מתנגד עם לו"ז היורוליג. בישיבה כלל לא הייתה התייחסות לחפיפה. לכן הבהרנו, ואנחנו מבהירים שוב, כי במידה ותצא הודעה שהיורוליג חוזר, מכבי לא תוכל להשתתף במשחקי הליגה".

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, אמרה הערב: "החלטת מכבי תל אביב להעדיף את היורוליג על פני השתתפותה בליגה הישראלית, אם תיאלץ לבחור בין השתיים, אינה מתקבלת על הדעת. מצפה מהנהלת הקבוצה לקבל את ההחלטה הנכונה לטובת הכדורסל הישראלי ולמצוא את הדרך כדי להבטיח השתתפותה בכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully