וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני האריס הודיע כי לא יחזור, הפועל חולון תישאר ללא זרים?

9.5.2020 / 14:47

הגארד לא מעוניין לשוב במתכונת הנוכחית של הליגה, יתר האמריקאים כבר לא קשורים בחוזה עם הקבוצה. במועדון יצטרכו לקבל החלטה האם לפנות אליהם מחדש או לנסות ולצרף זרים חדשים

הפגנת מועדוני הטניס בכיכר רבין/צילום: ניב אהרונסון

בווידאו: הפגנת הטניסאים

פחות מ-24 שעות מאז שאושרה ההחלטה להחזיר את ליגת העל, וכבר קבוצה ראשונה נכנסת לבעיה לגבי מספר הזרים שתוכל להציג לליגה. הפועל חולון קיבלה במהלך הלילה (בין שישי לשבת) הודעה מהגארד מני האריס, שהצטרף כמה שבועות לפני הפסקת הליגה, כי לא יחזור לשחק בישראל לסיים את העונה הנוכחית.

האריס הוא הזר היחיד של חולון שאיתו הקבוצה לא סגרה את ענייניו הכספיים, בעוד עם מרכוס פוסטר וריאן תומפסון והמתאזרחים טי ג'יי קליין, ג'ו אלכסנדר וריצ'רד האוול, הסתיים הקשר החוזי, כך שבחולון לא החליטו עדיין כיצד לפעול לגביהם. האוול לא אמור לשוב בכל מקרה, אך הקבוצה צריכה עדיין לקבל החלטה האם לפנות לשחקנים האחרים, או לנסות ולהחתים זרים חדשים כפי שיאפשר לה תיקוני השעה לתקנון הליגה שיוצגו בתחילת השבוע.

שחקן הפועל חולון, מני האריס, מול שחקן הפועל ירושלים, ג'יימס פלדין. ברני ארדוב
קדנציה קצרה. האריס/ברני ארדוב

בנוסף הודיעה אמש חולון כי הקבוצה לא תוכל לארח את רוב משחקיה בליגה החדשה בהיכל החדש בעיר אלא יצטרכו לנדוד לאולם זיסמן ברמת גן או לאולם קציר בעיר. בחודשים יולי ואוגוסט תפוס האולם בעיר לטובת תערוכת הלגו הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully