וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל חולון: "הכדורגל מקבל את כל ההקצבות, מה נשיג בחידוש הליגה?"

8.5.2020 / 18:31

איתן לנציאנו הצביע נגד חזרת הליגה, ולאחר מכן תקף בפוסט פייסבוק: "ההחלטה התקבלה על ידי אינטרסנטים, רק כדי לרצות את הפרשנים"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

אחת הקבוצות שהתנגדה לאורך כל התקופה האחרונה להשיב את ליגת העל היא הפועל חולון, שאף הצביעה היום (שישי) נגד החזרת הליגה ביחד עם הפועל באר שבע ומכבי אשדוד. ביציאה מישיבת המנהלת אף נראה יו"ר חולון איתן לנציאנו נסער ואמר לסובבים כי: "הכל כאן מכור".

כשעתיים אחרי ההחלטה, לנציאנו כתב בקבוצת פייסבוק סגורה לאוהדי חולון את אשר על ליבו: "שבת שלום משפחה סגולה, חשוב לי לשתף אתכם בסיבה שאנחנו מתנגדים לחידוש הליגה בפורמט כפי שהוצע ולצערי התקבל על ידי קולות של אינטרסנטים וחונטה של דח"צים שהם למעשה חותמת גומי. אנחנו ביקשנו הצבעה למרות שהרוב היה ידוע מראש, בכדי שכולם ידעו שאחרי שיבינו איך הליגה תראה בלי סגלים מלאים וסיכוני פציעה גבוהים בעקבות תקופת אימונים קצרה שמסכנת את שלום השחקנים, בטח שלנו בגילם, וזה מחצית הזמן שדרוש לשחקן בכדי לחזור לכושר משחק, לקבל החלטה בלי שום בדיקה מראש איזה סגלים כל מועדון יוכל להעמיד, בלי לבדוק האם השחקנים יהיו מוכנים אחרי תקופה אימונים קצרה, ובלי לבדוק מי יפצה את הקבוצות על ההפסדים העצומים".

איתן לנציאנו, יו"ר הפועל חולון. יותם רונן
זועם. לנציאנו/יותם רונן

עוד כתב לנציאנו: "הכדורגל מקבל את כל ההקצבות במלואם, משחקים סגלים מלאים, לעומת הכדורסל שיקבל רק חלק יחסי ובלי שום תמיכה של שום גוף חיצוני. מה נשיג בחידוש הליגה? משחקים מבלי לדעת איזה סגלים תוכל כל קבוצה להעמיד, סיכוני פציעה גדולים, בידוד לצוות לחודשיים ועוד מלא בעיות. עדיין אין תוכנית משחקים ברורה, העיקר לחזור שלא יגידו כמה פרשנים שהכדורסל לא חזר ולא מתאמץ כמו הכדורגל. אין שום קשר בין כדורגל עם סגלים מלאים ופיצוי מלא לכדורסל שבלי זרים שווה לכלום. זה רק על קצה המזלג. והכי חשוב בלי הקהל אין שום ערך למשחקים בטח בלי הקהל שלנו".

בתוך כך, החלטה על חידוש הליגה העמידה את המועדון בפני בעיה חדשה של זמינות האולם בחולון.
בחודשים יולי ואוגוסט יהיה ההיכל הביתי תפוס לטובת תערוכת הלגו, דבר שנקבע ותואם זמן רב מראש.
עקב כך נשלחה הודעה למנכ"ל מנהלת הליגה, שלומי פרי, שבה מודיע המועדון על כך כשהחלופות לשמש כאולם הביתי להמשך הליגה הן אולם זיסמן ברמת גן או אולם קציר בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully