וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטול העונה בכדורסל יעמיד בסכנה את המשך ההסכם עם הטוטו

יום מכריע: ראשי מנהלת הליגה ייפגשו עם נציגי כמה מהקבוצות הבכירות, בניסיון לגבש עמדה מוסכמת לגבי המשך המשחקים. ההמלצה תובא ביום שישי לאישור הדירקטוריון. ארגון השחקנים: "לא יכול להיות שהכדורגל יחזור והכדורסל יופקר"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

קיומה של עונת 2019/20 בכדורסל הישראלי מגיע לרגע האמת. ראשי ליגת העל יתכנסו היום (רביעי) ב-14:00 לישיבה מכרעת, שבסופה עשויה לצאת המלצה אם לבטל את העונה, להמשיך בהמתנה או - בסבירות נמוכה - להכריז על תאריך לחזרת המשחקים. ההמלצה תובא לאישור דירקטוריון מנהלת הליגה ביום שישי.

בדיון במשרדי המנהלת בתל אביב ישתתפו היו"ר שמואל פרנקל, מ"מ המנכ"ל שלומי פרי ונציגי כמה מהקבוצות - יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי, מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן, יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי ויו"ר עירוני נס ציונה יניב מזרחי, כשלצידם הדירקטורים החיצוניים דני בירן ואסי ברטפלד.

ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה, שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב, יוסי שרעבי מנכ"ל משרד הספורט. עודד קרני, אתר רשמי
הכדורסל מעוניין לחזור לשחק? תלוי את מי שואלים/אתר רשמי, עודד קרני

בין ראשי המועדונים קיימת מחלוקת בנוגע לרצון לחדש העונה את הליגה, כשמבחינה אובייקטיבית עומדים שני מכשולים מרכזיים בדיון על האפשרות הזו: האחד בריאותי ובירוקרטי, לאור העובדה שרובם המכריע של השחקנים הזרים נמצא בארה"ב; והשני כלכלי, לאור ההפסדים הצפויים, כשבמשרד האוצר מסרבים להבטיח פיצוי כספי לקבוצות.

לסיום הליגה יהיו השלכות צדדיות, בהן הסכנה שהסכם השיווק עם הטוטו יבוטל, בשל היעדר הכנסות מהכדורסל. לראשי המנהלת הועבר מסר שאמנם יחול קיצוץ בכספי התמיכה שיועברו לקבוצות, אבל קיום הליגה יגדיל את ההכנסות ויעזור לשמירה על ההסכם.  

עוד בוואלה!

גיא הראל: "אם המדינה לא תפצה את הקבוצות, לא יהיה ספורט בישראל"

לכתבה המלאה
שמעון אמסלם, פגישת ארגון השחקנים ומנהלת הליגה. קובי אליהו
"לא נשתוק מול כל גורם". שמעון אמסלם/קובי אליהו

מארגון השחקנים נמסר שתתקיים פגישה דחופה של שחקנים בכירים בליגה כדי לקדם את המאבק לפתיחתה, וחבר הנהלת הארגון שמעון אמסלם אמר: "לא יכול להיות שבזמן שהכדורגל חוזר לפעילות, את הכדורסל מפקירים. אנחנו לא נשתוק מול כל גורם בענף שלא יעשה הכל כדי שהליגה תחזור".

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, הוסיף: "אם מישהו מדמיין שאנו נשב בצד בזמן שגוזרים את דינם של השחקנים, את עתיד הקריירה שלהם, וממיטים אסון על הענף כולו - הוא טועה. לא נשתוק. דין הכדורגל והכדורסל חד הוא. חייו ופרנסתו של שחקן הכדורסל לא פחות חשובים. אנחנו נילחם בכל כוחנו להחזרת המשחקים, ונילחם גם מול מי שחושב להפקיר אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully