וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרת ליגת העל: מחלוקת בתוך משרד הבריאות. ההחלטה תידחה למחר?

4.5.2020 / 12:52

מתווה המנהלת לפיו הכדורגל יוכל לשוב ב-1 ביוני זכה להתנגדות מכמה גורמים, הטוענים שלא ניתן לחזור לפני ה-21 ביוני. המנהלת תגיש למשרד האוצר בקשה לפיצוי בגין אובדן הכנסות של עשרות מיליוני שקלים

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במנהלת הליגות חוששים שגם היום (שני) לא תתקבל תשובה סופית ממשרד הבריאות בנוגע לחזרת הליגות המקצועניות. מהמידע שיש ברשות המנהלת עולה כי יש עדיין מחלוקת בתוך משרד הבריאות בין כאלה התומכים באישור המתווה שהגישה המנהלת לבין כאלה שמתנגדים וטוענים כי אין מה לדבר על החזרת הכדורגל לפעילות מלאה לפני ה-21 ביוני.

במנהלת הבהירו גם הבוקר לכל משרדי הממשלה הנוגעים בנושא כי הם עומדים על כך שהליגה תחודש עד ה-1 ביוני. יושב הראש ארז כלפון המנהל את השיחות מטעם המנהלת היה משוכנע אמש כי היום תתקבל תשובה סופית, אך כאמור כעת כבר שוררת פסימיות והתחושה היא שההחלטה על הנושא תידחה למחר. במצב כזה יודיעו במנהלת למועדונים כי ישיבת הווידאו שהיתה מתוכננת למחר עם כל ראשי המועדונים תידחה ליום חמישי.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. דני מרון
פסימיות לגבי תזמון ההחלטה. ארז כלפון/דני מרון

במסגרת הלחצים של המנהלת להחזרת הכדורגל, הועברו בשעות האחרונות כל תכניות החזרה לאימונים ולמשחק בליגות השונות באירופה. במנהלת ריכזו את הנתונים בבוקר והדוח הוגש לעיון כל משרדי הממשלה. לצד הליגות שכבר הודיעו על סיומן, יש כאלה שעתידות להיפתח במרוצת החודש הזה ובחודש הבא ואת זה רצו להראות בעיקר למשרד הבריאות.

בתוך כך נודע כי מחר יגישו במנהלת למשרד האוצר את הבקשה לפיצוי עבור הקבוצות בגין הפגיעה בהן עקב משבר הקורונה. מדובר באבדן הכנסות של עשרות מיליוני שקלים עבור כל קבוצות הכדורגל בשתי הליגות העליונות כאשר תשומת הלב והדגש יינתנו לפער הקיים בין חזרת הליגה וסיומה לבין החלטה כי הליגה לא תחודש.

עוד בוואלה!

עידן ורד: "אם לא נחזור לשחק העונה, יהיו השלכות כלכליות חמורות מאוד"

לכתבה המלאה

ובינתיים קבוצות הליגה המשיכו בקמפיין להחזרת הכדורגל, והפעם עם שיתוף של תצוגות עידוד של הקהלים שלהן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully