וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו: "ברגע שעיכלתי את ההפסד לצרפת, נכנסתי לתקופה שחורה"

החלוץ הבלגי חזר לחצי גמר מונדיאל 2018: "ההבנה והכאב הגיעו רק חודש לאחר מכן". על אינטר: "אני אדם במשימה". על צ'לסי: "הגעתי לשם שלושה חודשים אחרי שסיימתי תיכון"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

למרות הריאיון הקודם שעלה לו בקנס כספי אחרי שטען כי "23 שחקני אינטר חלו בשפעת קשה" כבר בחודש ינואר, רומלו לוקאקו ממשיך לדבר. הפעם החלוץ הבלגי לא גרם לשערורייה, אבל בכל זאת סיפק כמה אמירות מעניינות ל"בליצ'ר רפורט".

לוקאקו נזכר בחצי גמר המונדיאל האחרון, בו בלגיה הפסידה לצרפת, ואמר: "לא עיכלתי את זה אז. בראש שלי הייתי עדיין באדרנלין של המשחק. חשבתי על זה שמדינה קטנה כמו בלגיה הגיעה לחצי גמר הגביע העולמי, שזה מדהים. הכאב הגיע רק חודש לאחר מכן. כשצפיתי בכל המשחקים, זה הכניס אותי לתקופה שחורה. זו הייתה שנה קשה בשבילי כי הבנתי כמה קרובים היינו לגמר. ההבנה הזו קרתה רק אחרי".

רומלו לוקאקו שחקן נבחרת בלגיה מול הוגו לוריס שוער נבחרת צרפת. רויטרס
לא עיכל בזמן אמת. רומלו לוקאקו בחצי גמר המונדיאל מול הוגו לוריס/רויטרס

על המעבר ממנצ'סטר יונייטד לאינטר: "הייתי אדם במשימה. נצברה בתוכי כל כך הרבה אנרגיה שהייתה חייבת להשתחרר. אמרתיי, אוקיי, זה אני. יאללה".

על ימיו הראשונים בצ'לסי ב-2011: "הכול קרה כל כך מהר, הייתי רק בן 18. סיימתי תיכון שלושה חודשים לפני כן, ופתאום אני כבר על הרכבת ללונדון. פגשתי שם את דידייה דרוגבה שבדיוק עשה פיזיותרפיה. הוא מיד אמר לי שאני צריך להוכיח שיש לו אופי. מאותו יום התחלתי לעבוד כל פעם שעה לפני האימון ושעה אחרי. הוא, אנלקה ואחרים בחדר ההלבשה סייעו לי להפוך למה שאני היום. הייתה להם את המנטליות הזו של 'אוקיי, בואו נלך לנצח'. זה היה ניסיון חשוב. ראיתי איך הם זוכים בליגת האלופות ובגביע, וזה שירת אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully