וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה של ה-NBA: לחדש את העונה בדיסניוורלד

הרעיון המוזר תופס תאוצה: בארה"ב מסבירים למה פארק השעשועים הסגור מציע תשתיות אידיאליות ל"עיר הבועה" שהליגה מחפשת כדי להציל את העונה

צילום מסך

אם ה-NBA אכן מתכננת לחזור לפעילות השנה ולא להכריז על ביטול העונה, השיטה שראשיה מדברים עליה היא "עיר בועה", סגורה לחלוטין, שתאפשר לכל 30 הקבוצות (או 16 בלבד, אם העונה הרגילה תבוטל והעונה תחודש ישירות מהפלייאוף) להיות בבידוד מוחלט ובסגר על מנת למנוע התפשטות והדבקה של קורונה. לליגה הוצעו מספר אפשרויות של מקומות שיוכלו לארח את המשחקים והקבוצות - כמו למשל לאס וגאס, או הבהאמאס - אבל על פי דיווחים בארה"ב, הליגה בוחנת פתרון מפתיע: דיסני וורלד.

קובי בריאנט, דיסנילנד. GettyImages
לא פעם ראשונה שהחברות משתפות פעולה. בריאנט וידיד/GettyImages

הרעיון נבחן כבר מספר שבועות, כך טוענים מספר גופי תקשורת בארה"ב, אבל בימים האחרונים עובד לשעבר של דיסני וורלד פרסם שורה ארוכה של סיבות מדוע דווקא פארק השעשועים וסביבתו יהיו הלוקיישן המושלם לאירוח. דיסני וורלד הוא כידוע שטח עצום באורלנדו, ובעיקר פרטי, שניתן לסגור אותו ולמנוע כניסה של אנשים לא מורשים. מדובר למעשה בעיר לכל דבר, ומתחם שכולל מספר מלונות, עם אלפי חדרים, ויוכל לארח את הכמות הנדרשת של האנשים, כך שאפשר יהיה לפקח על ההיגיינה של השחקנים ואנשי הצוות. יש בו מספר אולמות ספורט - אולם אחד גדול שבו יוכלו להתקיים משחקים ולצלם אותם, ועוד מספר אולמות עם 12 מגרשים לאימונים.

כמו כן, יש בו את התשתיות שיאפשרו שידור משחקים בצורה נוחה, וכמובן אירוח של כלי תקשורת. הוא יוכל לספק את ה"בועה" הנדרשת, כולל מספר בתי חולים שנמצאים בסמוך. כמו כן, ל-NBA ולחברת דיסני כבר יש קשרים עסקיים קרובים, שיעזרו לעסקה להתאפשר. אגב, יש לציין כי לפני כשלושה שבועות דיסני וורלד הוציאה יותר מ-40 אלף עובדים לחופשה ללא תשלום עקב סגירת הפארק בגלל הקורונה.

עוד בוואלה!

לברון רק שביעי ברשימת כוכבי כל הזמנים של בארקלי: "הוא לא קילר"

לכתבה המלאה
קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
יש עוד מכשולים. הקומישינר/AP

כמובן שיש עוד מכשולים לפני שהליגה תכריז על חזרתה. הקומישינר אדם סילבר אמר שהשחקנים ייאלצו לעבור בדיקות, וגם ככה הדבר אמור להתבצע בשלבים, כשהשחקנים והקבוצות ינסו לחזור לכושר. כך או כך, הליגה הודיעה שהיא בוחנת את כל האפשרויות, ועצם העובדה שהיא בוחנת ברצינות את אופציית דיסני וורלד - שעל פניו נראית כל כך לא שגרתית - מלמדת על גודל המצוקה, על הדרך הארוכה שנותרה לחזרה, אך גם על הגמישות הנדרשת והנחישות לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully