וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוס אנג'לס גלאקסי חשבו ש"זלאטן היה נרקיסיסט, מוזר וחבר רע לקבוצה"

אמיליאנו אינסואה, שהצטרף לאקסית של איברהימוביץ' בינואר, חושף עדויות של חבריו: "הם אומרים שהוא עזב בגלל שלא הסתדר עם אף אחד"

רויטרס

בווידאו: זלאטן מתאמן עם האמרבי

איך אפשר שלא לאהוב את זלאטן איברהימוביץ'? ובכן, מסתבר שאפשר ועוד איך. אמיליאנו אינסואה, שהצטרף ללוס אנג'לס גלאקסי אחרי שהכוכב השבדי עזב את הקבוצה, חושף שהוא היה דמות לא אהודה במיוחד בחדר ההלבשה.

"אני לא מכיר אותו אישית, אבל ממה ששמעתי יש לו אישיות מוזרה. אנשים כאן מספרים עליו שהיה נרקיסיסט ומרוכז בעצמו בצורה מוגזמת, שהתנהג בהתנשאות, שהיו איתו הרבה בעיות", סיפר אינסואה, אקס אתלטיקו מדריד וליברפול, לרדיו הספרדי.

"הם סיפרו לי עוד כל מיני סיפורים מעניינים עליו שאני מעדיף להשאיר לעצמי, כי בכל זאת לא יצא לי להכיר אותו באופן אישי. אבל השורה התחתונה היא שהוא עזב בגלל שלא הסתדרו איתו בחדר ההלבשה, משום שהיה חבר רע לקבוצה".

זלאטן איברהימוביץ', לוס אנג'לס גלאקסי. GettyImages
היה מבודד בחדר ההלבשה? זלאטן במדי הגלאקסי/GettyImages

זהו לא הסיפור השלילי היחיד על זלאטן מתקופתו ב-MLS. בשבוע שעבר סיפר הקשר ז'ואאו פדרו, ששיחק עם זלאטן בלוס אנג'לס, שאיברהימוביץ' נהג להתעמר בחבריו לקבוצה. הוא נזכר במקרה אחד, בו הקבוצה שמטה יתרון 0:2 והפסידה 3:2 ליוסטון וזלאטן התפרץ בחדר ההלבשה.

"הוא אמר, 'אם חשבתם שבאתם לכאן כדי לטייל על החופים או כדי להצטלם בהוליווד, רק תגידו. יש לי 300 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, אי פרטי, אני מפורסם, אני אגדה. אם אשמע מכם עוד מילה אחת, אהרוג אתכם'".

יחד עם זאת, פדרו שיבח את מוסר העבודה של זלאטן וטען ש"הוא שינה את הכדורגל באמריקה לטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully