וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות ממוחמד עלי, משחק גולף עם מייקל ג'ורדן: טייגר וודס נזכר

"פתאום קיבלתי מכה בצלעות. הסתובבתי כדי להחזיר, ועלי אמר 'שלום, ילד'. הוא היה מבוגר, וזה עדיין כאב". ומי יותר תחרותי: הוא או ג'ורדן? גדול שחקני הגולף בכל הזמנים מעלה נשכחות

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טייגר וודס על הקאמבק ב-2019

טייגר וודס, גדול שחקני הגולף בכל הזמנים שידע עשור סוער שכלל בגידות, מעצרים, נפילה לסמים ופגיעה תדמיתית קשה, חזר להרים ראש בשנה שעברה עם זכייה בטורניר המאסטרס שהשלימה קאמבק נדיר. את ימי הקורונה, אחד הספורטאים העשירים בהיסטוריה ניצל כדי להיזכר במפגשים עם שני ספורטאי על אחרים, עליהם סיפר בשיחת וידאו עם הגולפאית הבריטית הני זואל.

טייגר וודס עם מייקל ג'ורדן 2007. GettyImages
המשיכו להתחרות גם עשור אחרי. טייגר וודס עם מייקל ג'ורדן ב-2007/GettyImages

על מוחמד עלי, בו נתקל ב-2004 כשהוא בן 29 ועלי בן 62: "נכנסתי למלון והייתי רק עם התיק שלי ואלות הגולף. התכוונתי להישאר יום אחד ורציתי לישון. הייתי צריך לקום מוקדם כדי לשחק. המתנתי בקבלה ופתאום קיבלתי מכה בצלעות, מצד ימין. זה כאב לי והסתובבתי מתוך כוונה להרביץ למישהו. כעסתי מאוד, הסתובבתי ופתאום מוחמד עלי אומר לי: 'שלום, ילד'. הוא צחק. שאלתי אותו: 'למה אתה צריך להכות אותי עם האהבה החזקה שלך?'. הוא היה מבוגר, אבל זה עדיין כאב. אני לא יכול לדמיין מה זה להיות איתו בזירה 15 סיבובים. זה שיגעון".

על מייקל ג'ורדן, איתו שיחק גולף ב-1997: "הם בדיוק שיחקו מול הניקס בפלייאוף המזרח. הלכתי לשם וקבעתי איתו כמה פעמים. היה נהדר להכיר את הלך הרוח שלו. יכולתי להתחבר לזה, התחברתי לאינטנסיביות הזו. אני חושב שמייקל יותר תחרותי ממני, אבל גם אני נוטה להיות תחרותי לפעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully