וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהילה: הכדורגלן הכושל שהפך לאחד הכוכבים הגדולים בספרד

חסוס מוסקרה שיחק עם דני סבאיוס וסמו קסטייחו, אבל קריירת הכדורגל שלו דשדשה. דווקא על המסך הוא הפך לכוכב גדול לא פחות

רויטרס

הוגו בלטראן הוא חשפן צעיר ומצליח, שבוקר אחד מתעורר ליד גופה של אדם מבוגר, בעלה של אישה איתה הוא ניהל רומן. הוגו לא זוכר דבר שקרה בלילה לפני כן, אבל הוא בטוח בדבר אחד: הוא לא רוצח. אלא שהוא מופלל ואחרי משפט קצר נשלח למאסר של 15 שנה. שבע שנים לאחר מכן פונה אליו עורכת דין צעירה ומציעה לסייע לו. מאותו רגע, הוגו ועורכת הדין, טריאנה, נמצאים במסע להוכחת חפותו ולחשיפת הקונספירציה שהביאה להפללתו.

זהו קו העלילה של הסדרה הספרדית Toy Boy שמשודרת בנטפליקס ורשמה הצלחה מסחררת בספרד, עם נתונים שנעים סביב 8 אחוזי רייטינג וכמיליון צופים בכל פרק (פרק הפתיחה העמיד מספרים של 13.6 אחוז רייטינג וקרוב ל-1.9 מיליון צופים).

וסיפור ההצלחה של הסדרה הזו היא גם סיפור ההצלחה של השחקן שמגלם את הגיבור המופלל והכלוא, הוגו בלטראן. קוראים לו חסוס מוסקרה ועד לפני שנתיים וחצי הוא היה כדורגלן.

חסוס מוסקרה, שחקן ספרדי. GettyImages
לא הצליח לפרוץ על כר הדשא. מוסקרה/GettyImages

מוסקרה, שהיה בלם, גדל במחלקת הנוער של מלאגה ובגיל 16 עבר לאקדמיה של אתלטיק בילבאו. בהמשך חזר למלאגה ושיחק בקבוצת המילואים שלה. הוא חלק אז חדר הלבשה עם סמו קסטייחו (היום במילאן), סרג'י דרדאר (אספניול) וחואנפי (מלאגה)

אחרי מלאגה, עבר לבטיס ללא תמורה ונשלח לקבוצת המילואים שלה. במשחק הראשון בעונת 2014/15, הפסד 2:0 לקאדיס, הוא פתח בהרכב לצד דני סבאיוס שמשחק היום כמושאל מריאל מדריד לארסנל ולידו בהגנה הורכב רפא נבארו שמשתייך לאלאבס.

מוסקרה שיחק 90 דקות בכל אחד משלושת המחזורים הראשונים, אבל בהמשך ירד לספסל ובקיץ נשלח לדרכו. הליגה השלישית הייתה גדולה עליו ובשלוש השנים הבאות שיחק בליגה הרביעית.

עוד בוואלה!

הכדורגלן שהפך לשחקן פורנו: סיפורו של דני מאונטן

לכתבה המלאה
סמו קסטייחו שחקן מילאן. רויטרס
יכול לקנא בכמות העוקבים באינסטגרם. סמו קסטייחו, ששיחק עם מוסקרה במלאגה ב'/רויטרס

בעונת 2017/18 מוסקרה שיחק באנטקרה מהליגה הרביעית בספרד. לקראת סוף 2017, כשהתאמן בחדר כושר במלאגה, ניגשו אליו שני מלהקים והציעו לו לגשת לאודישן לקראת עלייתה של סדרה חדשה. בזמן שחבריו לשעבר נמכרים בעשרות מיליונים ומרוויחים סכומים דמיוניים בגיל 25, קריירת הכדורגל שלו לא הלכה לשום מקום. הוא הספיק לפלרטט לפני כן עם עולם המשחק - לא זה על כר הדשא - ולכן השיב בחיוב.

הרזומה של מוסקרה כלל הופעת אורח בתפקיד מזערי בסדרה ספרדית, אבל למרות שהיה כמעט חסר כל ניסיון בעולם המשחק התיאטרלי, הוא ניגש לאודישנים ומול המצלמה הרשים הרבה יותר מאשר על כר הדשא. כשהחל להיבחן זה היה לתפקיד קטן ב"טוי בוי", אבל האנשים על הסט כל כך התלהבו ממנו, עד שהם גלגלו אותו עד לתפקיד הראשי. זו הייתה גם החותמת על החלק של הכדורגל בחייו. אחרי שקיבל את התפקיד הראשי הוא עזב את אנטקרה ולמעשה תלה את הנעליים.

לפני ש"טוי בוי" עלתה בנטפליקס, כבר היו למוסקרה 460 אלף עוקבים באינסטגרם - תוצר של ההצלחה של הסדרה בספרד. היום, כחודשיים אחרי העלייה לנטפליקס, למוסקרה יש 1.3 מיליון עוקבים. הרבה יותר מסמו קסטייחו ששיחק איתו בקבוצת המילואים של מלאגה והיום רץ ובועט במדי מילאן. לא רחוק מחברו לבטיס ב', דני סבאיוס, שהגיע עד ריאל מדריד ונבחרת ספרד.

אפשר להטיל ספק באיכות של "טוי בוי", אבל הפופולריות שלה לא ניתנת לערעור. גם לא ההצלחה של חסוס מוסקרה, שזכה לתהילה דרך המשחק, גם לא המשחק עליו חלם עד לפני כמה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully