וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן שהפך לשחקן פורנו

27.11.2012 / 11:54

דני מאונטן הוגדר באקדמיה של סאות'המפטון כ"כישרון של פעם ב-10 שנים", אבל פציעה קשה ניפצה לו את החלום. כמה שנים אחר כך הפך לשחקן מפורסם, מעוטר ומבוקש שהיה מועמד לתואר "תגלית השנה". בתעשייה מעט שונה

"אם אתה צריך לעבוד קשה בשביל סקס כמו שעובדים קשה בשביל לכבוש שער, כנראה שאתה לא נמצא עם הבחורה הנכונה".

דני מאונטן.

***

אולי משק כנפי פרפר בזמן אחר, בהודו או בכוש, היה הופך את דני מאונטן לאלן שירר או מאט לה טיסייה הבאים, אולי כשהיו מזכירים את הפרודוקטים היוצאים מן הכלל של מחלקת הנוער של סאות'המפטון, היו הוגים את שמו לצד אלו של תיאו וולקוט ואלכס אוקסלייד צ'מברליין. אולי.

דני מאונטן, אווה אנג'לינה. Ethan Miller, GettyImages
"לאורך השנים צ'לסי, ווסטהאם וטוטנהאם הביעו בי עניין, אבל הייתי מאוד נאמן לסאות'המפטון ודחיתי את כולן". דני מאונטן עם אשתו לשעבר ואם בתו, אווה אנג'לינה/GettyImages, Ethan Miller

***

דניאל לואיס מאונטן נולד לפני 28 שנה בעיר הקטנה בראקנל, מרחק שעת נסיעה דרומה מסאות'המפטון על כביש M3 ובגיל תשע הצטרף לאקדמיה של הסיינטס, זו שגידלה את שירר, וולקוט ושות'. הוא לא היה רחוק מהם, אם להאמין לסיפורים.

כמה כשרוני היה? אלן בול, אלוף העולם עם אנגליה ב-1966, היה מאמנה של הקבוצה הבוגרת מינואר 1994 עד יוני 1995 ובאחד מן הימים הגיע לצפות בדור הבא של המועדון. זכות הדיבור למאונטן עצמו, שהתראיין לסאלי צ'ר'צווד הנחמדה מ"דיילי אקו" וסיפר: "כשהייתי בן 12 בול ניגש לאבא שלי ואמר לו: 'בכל 10-15 שנה מופיע כאן כישרון אחד שבולט מעל כולם. אני חושב שיכול מאוד להיות שהבן שלך הוא הכישרון הזה'. הייתי בעננים".

החלום החל להתממש כשהוא קיבל זימון לנבחרת בתי הספר של אנגליה והפך למחוזר. "לאורך השנים צ'לסי, ווסטהאם וטוטנהאם הביעו בי עניין, אבל הייתי מאוד נאמן לסאות'המפטון ודחיתי את כולן. אני אדם נאמן ואהבתי של הסיינטס", הוסיף באותו ראיון ב"אקו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ארסנל אלן בול. Hulton Archive, GettyImages
ראה את הכישרון והתרשם. אלן בול/GettyImages, Hulton Archive

פציעה קשה בגיל 16 ניפצה לדני את החלום. סאות'המפטון השקיעה בהחלמה שלו, שלחה אותו לרופאים מומחים, אבל אחרי שהוא לא הצליח להתאושש, הוא לא קיבל חוזה מקצועני ומצב הברך הכריח אותו לוותר על השאיפה הגדולה בחייו.

ממגרש הכדורגל עבר לעבודה בנגריה ובמקביל פרץ לחיי הלילה הלונדוניים. היכרות רומנטית עם דוגמנית דף שלוש של "הסאן" הובילה להיכרות גם עם הסוכן שלה. הוא הציע כניסה לעולם הפורנו, היא סירבה, אבל בן הזוג דווקא התעניין.

ארבע שנים אחרי שתוקל בחריפות והחליף את הכדור ומגני העצם בפטיש ומסמר, דני מאונטן ויתר גם עליהם לטובת אמצעי מניעה ונוזלי סיכה. בעתיד יספר שהנחמה שמצא אחרי שברון הלב על מגרש הכדורגל, דווקא התבררה להיות לא רעה בכלל.

כשנתיים לקחו לדני לעלות מהנוער לבוגרים, מלונדון לסן פרננדו ואלי. היכרות על סט הצילומים עם הכוכבת הגדולה אווה אנג'לינה הובילה לחתונה ב-2007 (לשניים גם נולדה בת בשם סילבי לפני שהם התגרשו), אחר כך הגיע המעבר לקליפורניה וב-2009 הפך כדורגלן העבר לאחד מהשחקנים המבוקשים בעולם והיה אחד מהמועמדים הסופיים ל"תגלית העונה". בניגוד לכוכבי פורנו אחרים, את השם - דני מאונטן ("הר" בתרגום מאנגלית) - הוא לא היה צריך להחליף.

בין משגל לריצה להפקדת הצ'ק השמן בבנק, דני לא ויתר על האהבה הגדולה ביותר שלו.

אווה אנג'לינה. Ethan Miller, GettyImages
היכרות על סט הצילומים עם הכוכבת הגדולה אווה אנג'לינה/GettyImages, Ethan Miller

אחרי שנחת ברכות באתרי הצילומים בקליפורניה, דני פגש את ויני ג'ונס, שנושא היסטוריה מכובדת הרבה יותר משלו גם ככדורגלן וגם כשחקן בהוליווד. כדורגלן העבר, שפעם שימש כפרצוף של הקרייזי גאנג מווימבלדון ואחר כך הבריק ב"לוק, סטוק" ו"סנאצ'" של גאי ריצ'י, הציע לחברו החדש להצטרף לקבוצת הכדורגל החובבנית שהקים, Hollywood Allstars, ודני השיב בחיוב.

ב-2009/10, כשהוא עונד את סרט הקפטן וכובש בלי סוף, מאונטן הוליך את הקבוצה המוזרה של ג'ונס לאליפות הסאנדיי ליג של סנטה מוניקה. בקבוצה אגב, הוא שיתף פעולה עם כוכב פורנו אחר מבריטניה, חברו הטוב קירן לי.

בראיון למגזין הכדורגל הנחשב FOUR FOUR TWO, סיפר דני לפני כמה שנים: "אני עובד עם נשים יפהפיות מיום שני עד יום שבת, אבל הזמן הכי טוב שלי בשבוע הוא 90 הדקות בהן אני משחק כדורגל בימי ראשון. מבחינתי, לכבוש שער זה הדבר הכי מלהיב שקיים. זה יותר טוב מסקס. לא משנה באיזו רמה וליגה אתה משחק, יש משהו בלהבקיע שער שפשוט גורם לך להרגשה פנטסטית".

התדרוך של ויני ג'ונס במחצית - אסור להחמיץ

הקשה של המילים danny mountain ו-soccer במנועי החיפוש ברשת יובילו בדרך כלל לסרטונים של כדורגלן העבר מככב בסצנות soccer moms - אגף פופולארי בספריות הפורנו המקוונות - ולא לביצועים שלו על כר הדשא, אבל 12 שנה אחרי שהוא והכדורגל המקצועני נפרדו, הוא מבחינתו חי בחלום אחר. שחקן כדורגל מפורסם, ידוע, נחשב ומעוטר – מינוס המילה "כדורגל".

חי בחלום? חי ביופי של סרט.

"אנחנו – החלוצים - חיים משערים", אמר בראיון, "אם אנחנו מבקיעים ביום שבת, זה הופך את כל השבוע שלנו לטוב יותר. לא ממש משנה איך הכדור נכנס לרשת – בעיטה לחיבורים, אחרי ששחקן הגנה הסיט את הכדור - ההרגשה היא של הקלה ושל תענוג שלדעתי אין שני לו".

התענוג הזה נמנע, אולי, מאוהדי סאות'המפטון, שקיבלו את החדשות על ההבטחה בדימוס בהומור טיפוסי. "לפחות כדורגלן מקומי אחד מצליח להבקיע", כתב אוהד של הסיינטס באחד מהפורומים ואחר גיחך: "זה הזמן להחזיר אותו לקבוצה". ורק אחד הוסיף בציניות: "מה זה משנה? אם הוא לא היה נפצע ובאמת היה הופך לשחקן גדול, גם ככה בטח מזמן היינו מוכרים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully