וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרישה לבריידי: רוב גרונקובסקי עובר מהפטריוטס לטמפה ביי

השחקן שפרש מפוטבול ולאחרונה החל להתחרות ב-WWE רצה לשוב לשחק "עם הקוורטרבק היחיד שאשתף איתו פעולה" וקיבל את מבוקשו, כשניו אינגלנד העבירה אותו לבאקנירס

רוב גרונקובסקי חוזר ל-NFL. הכוכב האקסצנטרי, שפרש מפוטבול לאחר עונת 2018, דרש טרייד מניו אינגלנד פטריוטס וקיבל את מבוקשו, כשהפאטס העבירו אותו לטמפה ביי, בה יחזור לשתף פעולה עם טום בריידי. גרונק, שלאחרונה החל להתחרות ב-WWE, לא יכול היה לחתום בקבוצה אחרת מכיוון שהפטריוטס החזיקו בזכויותיו.

רוב גרונקובסקי טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Rob Carr, GettyImages
שוב ביחד, הפעם באדום. גרונקובסקי ובריידי/GettyImages, Rob Carr

לגרונק נותרה בחוזה עונה אחת על סכום של 9 מיליון דולר, בעוד הפטריוטס נמצאים בסך הכול 2 מיליון דולר מתחת לתקרת השכר, כך שהטרייד הזה היה הגיוני עבור שתי הקבוצות. ניו אינגלנד תתן יחד איתו גם בחירת סיבוב שביעי בדראפט הקרוב ותקבל בחירת סיבוב רביעי. הטייט אנד העוצמתי, מהטובים בהיסטוריה בעמדה, היה מעוניין לחזור לשתף פעולה עם בריידי, שחתם לפני כחודש בבאקנירס לאחר 20 שנה בפטריוטס על חוזה של כ-60 מיליון דולר לשנתיים.

"טום בריידי הוא הקוורטרבק שלי", הצהיר לפני מספר חודשים השחקן שבקרוב יהיה בן 31, "לא אשחק עבור אף קוורטרבק אחר". כבר בשנה שעברה עלו ספקולציות לפיהן גרונקובסקי יחזור מהפרישה כדי לסייע לפטריוטס בחלק השני של העונה, אבל הוא התעקש שלא יחזור וכך אכן היה. בהמשך פנה ל-WWE והחל רק לאחרונה להתאבק בזירה. הפעם הוא באמת יעשה את זה, במרכז פלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully