וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה דוראנט טעה ואיך קרי הוא פיפן: השיעורים של דריימונד גרין מ"הריקוד האחרון"

אחרי צפייה בסדרה על ג'ורדן, כוכב גולדן סטייט מבקר את ההתנהלות של דוראנט בחדר ההלבשה וטוען - המכנה המשותף בין שתי הקבוצות ההיסטוריות הוא "חוזים גרועים". וגם: איך הוא מתכנן להפוך למילארדר עד גיל 40?

צילום מסך

בווידאו: זה מה ששחקני ה-NBA עושים בזמן הבידוד

"הריקוד האחרון" ממשיך להכות גלים בארצות הברית, ומרתק למסך גם את קהיליית ה-NBA. גם דריימונד גרין צפה בשני הפרקים הראשונים של הסדרה המדוברת, ובעקבות הצפייה הגיע לכמה תובנות לגבי גולדן סטייט הגדולה.

בראיון ל"Uninterrupted", טען הפורוורד שקווין דוראנט, מי שהיה חברו הקרוב ביותר בקבוצה עד הוויכוח שהתלהט בעיצומו של משחק בעונה שעברה, היה צריך להכריז על "ריקוד אחרון" משלו בעונה שעברה, כשהיה ברור שאין לו כוונה להמשיך בגולדן סטייט. בסדרה מתואר כיצד פיל ג'קסון הגדיר מראש את עונת 1997/98 של שיקגו המיתולוגית כעונת הפרידה של הקבוצה, מה שאיחד את כולם סביב מטרה משותפת. בסופו של דבר הבולס אכן זכו באליפות.

"מה שהיה צריך לקרות בגולדן סטייט זה שקווין יבוא ויגיד לנו, 'חברים, זו העונה האחרונה שלי כאן, אז בואו נעשה את זה יחד'", טען גרין בפני מאבריק קרטר, חברו הקרוב של לברון ג'יימס ושותפו העסקי. "במקום לעשות את זה, הוא פשוט השאיר את הפיל בחדר. כתוצאה מכך, התקשורת עטה עליי ועל עליי תומפסון מדי יום ושאלה אותנו על החוזים הנגמרים שלנו. שנינו אמרנו, 'זה המקום שלנו, כאן אנחנו רוצים להיות, אנחנו רוצים להיות חלק מהווריירס לנצח'. התחייבנו למשהו.

"ואז מגיע קווין ואומר 'אני לא יודע מה אני עומד לעשות בעונה הבאה'. זה לא מתחשב, כי אתה לא היחיד שנדרש לענות על השאלה הזאת. ובניגוד אליך, שאומר לתקשורת 'לכו לעזאזל', לא מתראיין, לא מדבר, רק משאיר עננה כל הזמן, אנחנו אלה שצריכים לנהל איתם את השיחות כל הזמן. זה גרם למתח בחדר ההלבשה שלנו, כי היה שם פיל שאף אחד לא דיבר עליו. לבולס לא היה את הפיל הזה".

בנוסף, השווה גרין בין הווריירס לבולס של ג'ורדן וטען שהקו המחבר בין שתי השושלות הוא החוזים ה"גרועים". גרין מתכוון כמובן לחוזה של סקוטי פיפן, שהיה המשתכר השישי בלבד בבולס, ולחוזה של סטף קרי, שבעונת 2015/16, בה היה בשיאו וזכה פה אחד ב-MVP של העונה, היה המשתכר החמישי בלבד בווריירס וה-62 בלבד בכל ה-NBA. מאז קרי הספיק לקבל חוזה חדש וגבוה, אבל גרין טוען שה"הנחה" בחוזה הקודם שלו, שנחתם כשעוד לא היה כוכב בקנה מידה כזה ועדיין סבל מתדמית של שחקן שברירי ופציע, עזרה לווריירס להפוך לקבוצה אימתנית.

"שתי הקבוצות הטובות בתולדות ה-NBA נבנו בזכות שני החוזים הגרועים בתולדות ה-NBA", אמר גרין. "החוזה של פיפן היה פאקינג נוראי, אבל לא בטוח שהוא היה יותר נוראי מהחוזה של קרי. סטף אמנם הרוויח 11 מיליון דולר לעונה, הרבה יותר מפיפן, אבל אם לוקחים בחשבון את הסכומים אז והיום, אלו שני חוזים גרועים באותה מידה".

גרין אף חשף אמש תוכנית כלכלית מרחיקת לכת: הוא הצהיר ב"אתלטיק" שהוא מתכנן להפוך למיליארדר עד גיל 40, בעוד עשר שנים מהיום. גרין, שהרוויח 85 מיליון דולר בקריירה ב-NBA, החל להשקיע בשלל פרוייקטים עסקיים מחוץ לכדורסל, כולל רשת ארצית של חדרי כושר במחיר מוזל - שהוא צופה שתניב לו רווחי ענק.

"אני רוצה שהכסף שלי יהפוך לעוד כסף, ושהעוד כסף יהפוך לעוד יותר כסף", אמר. "אני לא מתכוון להתנצל על זה. עבדתי מספיק בחיים כדי להיות בעמדה שאני יכול להתרווח על הספה ושהכסף שלי יגדיל את עצמו. הרי זה החלום האמריקאי, לא?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully