וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קובנה, מוסקבה או אתונה מועמדות לארח את הפיינל 8 של היורוליג"

למרות שטרם הוחלט אם ואיך העונה תוכרע, באיטליה טוענים שסומנו שלושה יעדים אפשריים לטורניר מזורז. העדיפות ניתנת בשלב זה לקובנה

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

בווידאו: מפגש הזום של מכבי תל אביב

מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו הבהיר רק השבוע שלא התקבלה החלטה בנוגע להמשך עונת 2019/20, אבל יש שמשוכנע שמאחורי הקלעים הוא והנהלת המפעל פועלים כדי להכריע את העונה במתכונת אחת: טורניר פיינל 8 שייערך בעיר נבחרת, בה שחקני כל הקבוצות ישהו בבידוד במלונות.

על פי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט", ביורוליג כבר דנים בשלב זה בזהות העיר המארחת של הטורניר המזורז. קובנה, וילנה, מוסקבה או אתונה הן ארבע המועמדות העיקריות, אולם לעת עתה ניתנת עדיפות לאחר משתי הערים הליטאיות.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול ז'לגיריס קובנה. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א, אתר רשמי
מכבי תל אביב תחזור לז'לגיריו ארנה? זוסמן מול ז'לגיריס/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

עדיין לא ברור מתי ואיך ניתן יהיה להכריע את העונה בפורמט המדובר, ואם יתר המחזורים שנותרו עד סיום העונה יתקיימו כסדרם לפני שיוחלט מיהן שמונה העולות לטורניר. כך או כך, אם התוכנית לחידוש העונה תצא לפועל, קבוצות היורוליג יצטרכו להתריע בפני שחקניהם על חזרה לאימונים כשבועיים לפני תאריך היעד, ולאחר מכן להכניס כל אחד מהם לבידוד בן שבועיים. רק לאחר מכן ניתן יהיה לחזור לאימונים.

"אנחנו עובדים על תוכנית אלטרנטיבית, שכוללת המשך העונה הסדירה, ולסיים את העונה בפיינל 8 במקום הפיינל פור, אבל הדבר הכי חשוב זה לשמור על הבריאות של השחקנים", הודה ג'ורדי ברתומאו השבוע בתדריך עם עיתונאים. "אין לנו מועמדים לאירוח הפיינל 8, יש לנו כמה דרישות שפוסלות ערים. נצטרך אולמות שמוכנים לאירוח משחקי יורוליג, ונרצה לראות איזה שווקים הושפעו יותר מוהוירוס. ברגע הזה קשה להעריך את זה".

בכל מקרה, ברתומאו הכריז שאין ליורוליג כוונה לערוך את הפיינל 8 - אם יתקיים טורניר כזה - בחודש ספטמבר, בדומה לליגת האלופות של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully