וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל פטי: "קיליאן אמבפה מעצבן, הוא יותר מדי כמו ניימאר בהתנהגות שלו"

קשר העבר של נבחרת צרפת לא מרוצה מההתנהלות של הכוכב: "הוא חייב להיזהר עם ההתנהגות הזאת, זה יחזור אליו כמו בומרנג"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

כיאה לאלוף עולם ואלוף אירופה, עמנואל פטי ראה דבר או שניים בכדורגל העולמי - והוא לא אוהב את ההתנהגות של קיליאן אמבפה לאחרונה. "הוא בלי ספק השתפר בשלוש השנים האחרונות", אמר קשר העבר הצרפתי, "הוא נכנס לכדורגל עם פוטנציאל עצום, יהלום שצריך ללטש, ועבר לקבוצה חשובה מלאה בכוכבים, שם צריך היה להתמודד עם כל מיני דברים על המגרש ומחוצה לו. הם גם שיפר משמעותית את הסטטיסטיקות שלו והראה בגרות גדולה בכל מיני תחומים".

אז איפה הבעיה? לפי פטי, שכיכב במונאקו, ארסנל, ברצלונה וצ'לסי, ורשם 63 הופעות בנבחרת צרפת מ-1990 עד 2003, העניין הוא לא היכולת של אמבפה, אלא האופי שלו. "למרות הכל, הוא מעצבן אותי ויותר ויותר", אמר קשר העבר. "לפעמים הוא מכריח יותר מדי דברים, לפעמים זה מרגיש כאילו הוא מתחרה מול חבריו לקבוצה".

פטי הוסיף ואמר: "בואו נשכח לרגע שהוא צעיר. הוא כבר הראה דברים גדולים, אז אפשר לבקש ממנו יותר. אבל לשים על עצמך לחץ כי אתה רוצה לזכות בכדור הזהב זה מעצבן. הוא חייב להיזהר עם ההתנהגות שלו. הוא יותר מדי כמו ניימאר וזה עלול לחזור אליו כמו בומרנג".

ניימאר עם קיליאן אמבפה על ספסל פריס סן ז'רמן. רויטרס
השפעה רעה? ניימאר עם אמפבה/רויטרס

שחקן עבר נוסף של ארסנל ונבחרת צרפת, בקארי סאנייה, התייחס גם הוא לכוכב הגדול ביותר של הכדורגל הצרפתי כרגע, על רקע השמועות על מעבר אפשרי לריאל מדריד: "אני חושב שעונה נוספת בפריס תהיה טוב לו, כי לפ.ס.ז' יש קבוצה טובה עם סיכוי טוב לזכות בליגת האלופות. כשהוא וניימאר משחקים יחד והם מגיעים בגישה הנכונה, הם יכולים לנצח כל קבוצה. לפני שהוא עוזב, כדאי שאמבפה יצליח בפריס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully