וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיח טרים החלים מקורונה: "המילה 'פחד' לא מספיקה לתיאור החוויה"

מאמן גלאטסראיי ניצב בקבוצת סיכון: "היה לי מזל כי אובחנתי מוקדם. העולם עובר מבחן גדול, אני מתכוון להפוך לאדם יותר סלחן"

צילום: רויטרס

בווידאו: נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, משחק הוקי קרח

בגיל 66, פתיח טרים בהחלט נמצא בקבוצת סיכון בתקופת התפרצות נגיף הקורונה. אולי בגלל זה, כשהוא אובחן כחולה לפני קצת פחות מחודש, אחז בו פחד אמיתי.

מאמן גלאטסראיי טופל באינטנסיביות, החלים ולפני כמה ימים שוחרר לביתו. טרים אימן בתחילת המילניום את פיורנטינה ומילאן ולמרות שבילה באיטליה תקופה לא ארוכה, הוא נותר מחובר למדינה ולאנשים שבה. היום סיפר המאמן הוותיק ל"גאזטה דלו ספורט": "המילה 'פחד' לא מספיקה כדי לתאר את מה שחוויתי והחברים שלי באיטליה שנדבקו והחלימו, מבינים על מה אני מדבר. העולם עובר מבחן גדול ואני נדבקתי. היה לי מזל כי אובחנתי לפני שמרבית התסמינים הופיעו והתחלתי את הטיפול באופן מיידי".

טרים גם סיפק נקודת מבט מעט פילוסופית על המצב: "שום דבר כבר לא יהיה אותו דבר - ברמה האישית, אבל גם ברמה העולמית. אני חושב שהזמן בבידוד גרם לאנשים להבין דברים ולהגיע לתובנות. אני מתכוון לבלות יותר זמן עם משפחתי ועם האנשים שאני אוהב. זה משהו שייתן לי יותר שלווה. אהיה יותר סלחן".

מאמן גלאטסראיי, פתיח טרים. GettyImages
מבטיח להיות יותר רגוע. טרים/GettyImages

המאמן הטורקי התייחס גם לרעיון שעלה, לפיו השלבים הסופיים של ליגת האלופות יתקיימו בסמוך אחד לשני, באותה עיר. "אני אוהב את הרעיון לקיים מעין טורניר גמר באותה עיר, את חצאי הגמר והגמר", אמר טרים, "איסטנבול (שאמורה לארח את הגמר) מוכנה לארח אירוע כזה".

המאמן התבקש להתייחס גם לבלם יבנטוס, מריח דמירל, והשיב: "הוא עובד קשה ויש לו הרבה ביטחון עצמי. הוא הוכיח את עצמו גם ביובנטוס וגם בנבחרת טורקיה. התכונות הבולטות שלו הן אינטואיציה, אתלטיות ומהירות - למרות שהוא 1.90 מטר. יש לו גם טכניקה וראיית משחק טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully