וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל: "לא נקבל החלטה על סיום העונה, בלי תיאום עם אופ"א"

17.4.2020 / 7:44

גורם בכיר בהתאחדות הבהיר בעקבות דבריו של ארז כלפון לוואלה! ספורט: "אין שום כוונה ליצור עימות עם המנהלת, אבל מי שיחליט זה אנחנו. אין לפסול את סיום הליגות אפילו בחודש יולי"

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גורם בהתאחדות לכדורגל לא יאשרו את סיום העונה בליגת העל בלי להיות מתואמים בעניין עם אופ"א. גורם בכיר בהתאחדות אמר אמש (חמישי): "מנהלת הליגות יכולה להמליץ על סיום העונה בחודש הבא, אבל מי שתחליט אם להפסיק את הכדורגל בליגת העל ובליגה הלאומית זו הנהלת ההתאחדות לכדורגל, שהחליטה בתחילת השבוע על סיום העונה בליגות החובבים, ליגת הנשים והליגות לילדים ולבני נוער. אין שום סיכוי שליגת העל תופסק בלי שנהיה מתואמים עם אופ"א בנושא. לא נקבל החלטה על סיום העונה, בניגוד לעמדת אופ"א".

דבריו של הבכיר בהתאחדות לכדורגל נאמרו בעקבות האמירות הברורות אתמול בוואלה! ספורט מפיו של יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון, שקבע כי אם משרד הבריאות לא יתיר לקבוצות ליגת העל לחדש את אימוניהן בצורה מלאה עד ה-10 במאי, המנהלת תורה על סיום העונה בטענה שלא יהיה טעם למשוך זאת מעבר לתאריך המדובר שכן לדבריו של כלפון, אי אפשר להתחיל את חידוש העונה אחרי האחד ביוני.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב מול ז'איר אמאדור שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
" לא ברור למה במנהלת מיהרו לקבוע דד ליין לתחילת האימונים לעוד שלושה שבועות"/דני מרון

בהמשך לכך הוסיף אותו בכיר בהתאחדות לכדורגל: "אין כוונה לייצר עימות בין ההתאחדות למנהלת ובמיוחד לא בין ארז כלפון לאורן חסון שרואים את הדברים עין בעין. יחד עם זה, לא ברור למה במנהלת מיהרו לקבוע דד ליין לתחילת האימונים לעוד שלושה שבועות, כי כרגע נראה שבשום תסריט לא יקבלו קבוצות ליגת העל היתר להתחיל בשגרת אימונים רגילה בתחילת החודש הבא.

"ההתאחדות לכדורגל לא תפעל נגד אופ"א וכל עוד אופ"א תנקוט בקו של חידוש הליגות בכל תאריך ואם צריך גם ביולי או אוגוסט, זה מה שההתאחדות לכדורגל בישראל תעשה. לא צריך לשכוח שרק לפני שבועיים ההתאחדות הבלגית החליטה על סיום העונה ומיד שמעה מאופ"א שאם היא לא תחזור בה, היא מסתכנת בהדחת המועדונים הבלגיים ממפעלי אופ"א. אין מה למהר ולהצהיר הצהרות כאלה שכן גם אם יינתן לנו לחדש את האימונים בצורה מלאה בעוד חודש או חודש וחצי, לא צריך לפסול את סיום הליגות בחודש יולי".

בניגוד לדברים הנחרצים בהתאחדות לכדורגל באשר לליגת העל, דין הליגה הלאומית עשוי להיות שונה ובמקרה של הליגה השנייה, יש כאלה בהתאחדות לכדורגל שמיישרים קו עם דבריו של כלפון על אופציית ההודעה על סיום העונה בתחילת החודש הבא אם אכן לא יותר לקבוצות לחזור לאימונים מלאים. "לגבי הליגה הלאומית עוד אפשר לקבל את האפשרות שהיא תסיים כפי שהסתיימו הליגות החובבניות, אבל חד וחלק לגבי ליגת העל, לא נלך נגד אופ"א אם היא תחליט שצריך לעשות הכל כדי לסיים את העונה על הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully