וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו מטראצי חושף: "הרבצתי למריו באלוטלי כהוגן, וזה הגיע לו"

הבלם האיטלקי סיפר למה השתולל על חברו לאינטר, ולמה כל כך נעלב מפרשת זידאן והנגיחה בגמר: "אנשים פה צריכים לנשק את האדמה שעליה אני דורך"

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

מרקו מטראצי חושף את הקטטה שהייתה לו עם מריו באלוטלי בימים שהשניים שיחקו יחד באינטר ב-2010, מגן על ז'וזה מוריניו המושמץ ותוקף את אלה שביקרו אותו אחרי הנגיחה שספג מזינדין זידאן בגמר המונדיאל. מטראצי ערך ראיון לייב באינסטגרם עם אוהד אינטר מפורסם, השף דוידה אולדני. הוא סיפר על התקרית בחצי גמר הצ'מפיונס ב-2010 כשבאלוטלי השליך את החולצה על הדשא בהפגנתיות, ירד לחדר ההלבשה, ו"הודבק" לקיר על ידי מטראצי.

מרקו מטראצי שחקן אינטר. רויטרס
טיפוס קשוח. מטראצי/רויטרס

"זה נכון, הרבצתי בו כהוגן", אמר מטראצי, "אני אוהב את מריו, אבל זה ממש הגיע לו. כבר הפכנו לחברים עכשיו, ממש אחים, אבל באותו יום הוא עשה משהו שאסור היה לו לעשות. לזרוק את החולצה על הדשא אחרי שריקת הסיום אפילו לא היה החלק הכי גרוע. עוד לפני המשחק, באוטובוס של הקבוצה, הוא אמר לנו 'היום אני הולך לשחק רע', והבטחתי לו שהוא ישלם ביוקר אם זה יקרה.

"כשהוא עלה מהספסל, הוא ניסה לבעוט מהחצי במקום לצאת למתפרצת. דייגו מיליטו רצה להרוג אותו. האמנו במריו, הוא הבקיע הרבה שערים ותרם לנו הרבה, אבל שבוע אחרי התקרית הזאת ביקשתי ממוריניו שייתן לי לשמור על באלוטלי במשחק אימון. תוך כמה שניות שלחתי אותו לחדר ההלבשה.

"מאוד אהבתי את אבא שלו. אחרי משחק מול רובין קאזאן הוא צעק עליו 'לא אהבתי את המשחק שלך היום, אתה חייב למסור יותר לחברים שלך. ותפסיק כבר להתעסק כל כך עם בחורות! איזה אליל".

עוד בוואלה!

מנכ"ל מילאן לשעבר חושף סיפורים עסיסיים: אוכל מורעל, שופטים מפוקפקים וריאל מדריד

לכתבה המלאה
זינדין זידאן, מרקו מטראצי. AP
התקרית הכי מפורסמת שלו. מטראצי מרגיז את זידאן/AP

מוריניו היה המאמן של אינטר באותה עונה, שהסתיימה עם טרבל: "אף אחד לא יכול להשתוות למוריניו בכל הנוגע לאמפתיה ולקשר עם שחקן. הוא התקשה לאחרונה, אבל אני מקווה שיחזור לעצמו בטוטנהאם, יש שם קבוצה צעירה וחזקה".

על התקרית עם זידאן, שבמהלכה זיזו נתן לו את הנגיחה המפורסמת בגמר המונדיאל: "זידאן אז קיבל הגנה מהצרפתים, אבל אותי קרעו במדינה שלי, אלה אנשים שמבחינתי הם לא איטלקים אמיתיים. אני פטריוט, אני תמיד אגן על המדינה שלי. הביקורת שלהם הייתה הדבר שכאב לי יותר מהכל אחרי המונדיאל הזה. האנשים האלה היו צריכים לנשק את האדמה שעליה אני דורך, אחרי שכבשתי שער שוויון בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully