וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קולינס: "הקורונה היתה כמו לחטוף אגרוף ללב ממייק טייסון"

שחקן ה-NBA לשעבר סיפר על הרגעים הקשים שעבר לפני שהחלים: "הרגשתי כאילו דוקרים אותי ברגל. זה בלי ספק הכי חולה שאי פעם הרגשתי"

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

במשך 13 שנה, התחרה ג'ייסון קולינס בשחקני הכדורסל החזקים והמאיימים בעולם, אבל דבר לא היה קשה כמו המאבק שלו בנגיף הקורונה. הימים הראשונים עם המחלה עוד עברו בסדר, אלא שאז הגיע היום התשיעי. "זה הרגיש כאילו חטפתי אגרוף ממייק טייסון, בשיאו, ישר ללב", סיפר ל"ניו יורק דיילי ניוז".

קולינס בן ה-41, שהיה בשעתו לשחקן הפעיל הראשון בתולדות ה-NBA שיצא מהארון, חשב שהוא חווה התקף לב - עד כדי כך היו חזקים הכאבים בחזהו. בלית ברירה, אשפז עצמו סנטר העבר בבית החולים, שם התבשר שאין מדובר בהתקף לב, אלא בסימפטומים נוספים של הקורונה.

"הם אמרו שזה הווירוס בשיא שלו, וזה מה שקורה", סיפר. "זה בלי ספק הכי חולה שאי פעם הרגשתי". קולינס סיפר שככל הנראה נדבק במחלה כשהלך למשחק של קבוצתו לשעבר ברוקלין מול ממפיס - משחק שלאחריו פורסם כי ארבעה משחקני הנטס נדבקו גם כן.

שחקן ניו ג'רזי נטס לשעבר ג'ייסון קולינס. GettyImages
כאבים איומים. קולינס/GettyImages

מה שהתחיל בכאב ראש התפשט לכאבים בכל הגוף. "זה הרגיש כאילו מישהו דוקר אותי ברגל, כאבים חדים מאוד", אמר. החום הגיע ביום השביעי למחלה. "הווירוס השפיע לי יותר על הלב מאשר על הריאות", סיפר. "הצלחתי לנשום עמוק. הבעיה היתה עם הלחץ בחזה, זה היה מאוד לא נעים". שחקן העבר סיפר שהסימפטומים נותרו איתו במשך שבועיים וחצי, ושאת ההשראה הגדולה ביותר קיבל מריטה ווילסון, זוגתו של טום הנקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully