וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מסבירים: "סטפן ספירובסקי תמיד רצה להיות ליד המשפחה"

16.4.2020 / 10:32

במועדון הגיעו לסיכום על התרת חוזהו של הקשר והסבירו: "כשהוא טס, היה ברור לנו שתהיה אפשרות שלא ימשיך". סוכנו הזכיר את אביטן ולא את קלינגר בפוסט הפרידה

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בווידאו: אימון הפועל תל אביב לפני פגרת הקורונה

לאחר ששוחרר מהפועל תל אביב, סטפן ספירובסקי נפרד מהאדומים עם פוסט שפורסם בחשבון האינסטגרם של נציגיו. "עם הרבה כבוד ואהבה לחברי לקבוצה ולהאוהדים, אני רוצה להודיע לכם שאני כבר לא חלק מהפועל תל אביב. בגלל הנסיבות עם משבר הקורונה ומצבי הפרטי, הגעתי לסיכום עם המועדון על ביטול החוזה. אני רוצה להודות להנהלת הפועל תל אביב, המאמנים, השחקנים והאוהדים על כל הרגעים היפים שהיו לנו יחד. הקבוצה תישאר בלבי לנצח ואני בטוח שהיא תשמח את אוהדיה בעתיד".

סוכנו של השחקן הוסיף והודה גם הוא להנהלה האדומה - אם כי בחר לציין את מאמן העבר ניסו אביטן, ולא את ניר קלינגר: "תודה רבה לאיציק ניסנוב, נשיא הפועל תל אביב, והמאמן ניסו אביטן, שהיו הסיבות העיקריות לכך שסטפן חתם בקיץ 2019. בגלל הנסיבות, הוחלט על פרידה הדדית. רצינו להודות לכולם".

סטפן ספירובסקי הפועל תל אביב. דני מרון
רצה לשוב הביתה. ספירובסקי/דני מרון

"הסיפור עם אשתו שלא רצתה להיות כאן הקשה עליו והפריע לו", הסביר גורם בהפועל תל אביב על מצבו של הקשר מצפון מקדוניה. "בינואר האחרון הוא ניסה לבדוק אפשרויות לעזוב. זה לא ממקום רע, הוא העריך את המקום והמסגרת אבל תמיד רצה לחזור להיות ליד המשפחה. כשהוא טס, היה ברור לנו שתהיה אפשרות שלא ימשיך איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully