וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אשכנזי: "אני מרגיש מצוין, מקווה לחזור בחודש יוני"

קשר מכבי חיפה התראיין לאתר הרשמי וסיפר על שגרת הקורונה החדשה, השיקום והעונה שעברה עליו: "המועדון הזה עצום והקהל ענק ומרגש"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

יובל אשכנזי לא אמור היה לשוב למגרשים העונה בשל הניתוח שעבר בכתפו, אבל מי יודע - אולי פגרת הקורונה עוד תאפשר לו להתאושש בזמן עד חידוש העונה. כך או כך, קשר מכבי חיפה התראיין הבוקר (חמישי) לאתר הרשמי וסיפר על השגרה החדשה: "תקופה מאוד מאתגרת עוברת עליי ועל כולנו בגלל מגפת הקורונה. לא פשוט לשמוע ולראות אנשים שנמצאים בבתים בסוג של הסגר ולא יכולים לעבוד או לנהל את שגרת חייהם. מקווה ומחכה שזה ייגמר כמה שיותר מהר ונצא מהמצב בריאים וחזקים!"

אשכנזי נשאל על סדר היום שלו בשיקום והשיב: "סדר היום שלי מתחיל בארוחת בוקר טובה ואז אימון ראשון של סדרת תרגילים לחיזוק הכתף, שקיבלתי במיוחד בווידאו מהפיזיותרפיסטים שלנו. לחזור לכושר אחרי ניתוח, בתקופה כזאת כמו הקורונה, כשעושים הכל מהבית, זה קצת מאתגר, אבל לשמחתי תומר בסן וסרגי קוטוב עוזרים לי גם בשלט רחוק. אחר הצהריים מגיע האימון השני, חיזוק שרירי הרגליים בתרגילים שונים עם גומיות ומשקולות. כמובן שאני גם עושה אימון אופניים ביחד עם שאר שחקני הקבוצה ב-zoom עם מאמן הכושר אורי הראל, כמעט כל יום. יש יום אחד בשבוע שהגדרתי למנוחה בשביל למלא את הגוף באנרגיות חדשות. אני צופה בסרטי דוקו על אנשים מצליחים ולומד המון איך להשתפר כבן אדם וכשחקן".

"אחרי שלוש פריקות כתף שהיו לי, החלטתי לעשות את הניתוח שהיה לפני כמעט חודש", הוסיף וסיפר. "בשבוע הראשון היו קצת כאבים וכשפסקו התחלתי לעשות תרגילים פשוטים בבית. היום אני כבר מבצע תרגילים חזקים יותר ובקרוב אתחיל לרוץ ולהתאמן עם כדור, שזה כבר יהיה שלב מתקדם בשיקום. השיקום עצמו לא היה פשוט, ימים בלי שינה, כאבים בלי אפשרות להזיז את היד. עם הזמן ועם העבודה הקשה על התרגילים אני מרגיש היום מצוין. הצפי לחזרה הוא 3-4 חודשים מיום הניתוח. אעשה את המקסימום בשביל לחזור כמה שיותר מהר ולחזור שחקן טוב יותר. שואף לחזור בחודש יוני".

על העונה שעברה עליו עד הפציעה אמר הקשר: "אני מרגיש נהדר. המועדון הזה עצום והקהל ענק ומרגש, מגיע ומעודד בכל משחק ובכל מצב. גם בתקופה הלא ברורה הזאת אני והשחקנים מקבלים הרבה הודעות תמיכה ודאגה ואין לי מילים. אנחנו מאוד מעריכים את העוצמה והחוסן של האוהדים. זה משהו לא רגיל. אני חושב שהקבוצה שיחקה מעולה ברוב העונה ומרגיש שמשבוע לשבוע חיפשנו איך אפשר להשתפר ולהיות טובים יותר וזה חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully