וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: קבוצות בכירות באולטימטום לפרמיירליג - סיום העונה עד סוף יוני

קבוצות באנגליה מתנגדות להמשך העונה בחודשי הקיץ מחשש מתביעות ענק של שחקנים שמסיימים חוזים. הטור דה פראנס נדחה לסוף אוגוסט. עדכונים שוטפים

צילום מסך

בווידאו: האתגר הוויראלי של רוג'ר פדרר

כדורגל

* קבוצות בכירות בפרמיירליג, כולל כאלו שמשתתפות במפעלים האירופאיים, פנו לפרמיירליג בדרישה לחשוף את כוונותיהם לגבי סיום העונה. הקבוצות פנו יחד להנהלת הליגה מחשש מ"כאוס" אם העונה תגלוש אל תוך חודשי הקיץ, שכן שחקנים רבים מסיימים חוזה ביוני. הקבוצות חוששות שיעמדו בפני תביעות של עשרות מיליונים אם יכריחו את שחקניהם ליטול חלק במסגרות קבוצתיות אחרי יוני.

* קשר ראסינג קלוב, שהיה חלק מנבחרת צ'ילה הגדולה של אמצע העשור האחרון, מרסלו דיאס: "אחותי מתה כשהייתי בן 16 ומאז בניתי שיריון שמונע ממני לסבול. כדורגל היה המפלט שלי, המקום בו אני מרגיש הכי נוח. אחרי שהסגר התחיל היה איזשהו רגע שבו הרגשתי בדידות נוראית ולא הצלחתי למצוא את המקום לברוח אליו. ישבתי באמבטיה והמלנכוליה השתלטה עלי. התחלתי לבכות ובראש עברו לי המון זכרונות".

* אחרי טוטנהאם וליברפול, גם בורנמות' ביטלה את ההוצאה לחל"ת של עובדיה. המהלך הגיע אחרי לחץ אדיר של האוהדים ובהודעה מטעם הקבוצה נכתב: "למרות שהכוונות שלנו לא היו רעות, אנחנו לא יכולים להתעלם מהביקורת הקשה. הקשבנו לאוהדים שלנו והחלטנו להחזיר את עובדי המועדון מחל"ת". באנגליה מספרים שנוריץ' וניוקאסל צפויות להיות הבאות שנוקטות במהלך.


* חילוקי הדעות בין הקבוצות הגדולות לקטנות בצרפת, נמשכים. נשיא דיז'ון, אוליבייה דלקור, אמר: "אני נותר בעמדתי: הדבר הכי חשוב זו הבריאות. לא נחזור לאימונים עד שייערכו בדיקות מקיפות ויהיו לנו את כל התנאים הנדרשים מבחינה סניטרית. אני שומע על הרבה תרחישים, אבל להודיע עכשיו על סיום העונה עדיין נראה לי כמו הפשרה הכי נכונה".

מרסלו דיאס במדי נבחרת צ'ילה. GettyImages
קשה בלי הכדורגל. דיאס/GettyImages

ענפים נוספים

* איגוד הרכיבה על אופניים הבינלאומי הודיע היום (רביעי) שהטור דה פראנס נדחה לסוף אוגוסט. מירוץ האופניים היוקרתי והמפרך, מתקיים מדי שנה בחודש יולי, אבל התפרצות הקורונה הביאה לדחייה משמעותית. בהנחה שתושג שליטה על הנגיף ולא תידרש דחייה נוספת, המירוץ יתקיים בתאריכים 29 באוגוסט - 20 בספטמבר. הנציב יישאר כמעט זהה, כאשר ייתכנו שינויים מינוריים בתוך הערים. עדיין לא ידוע וברור אם הקהל יוכל להתאסף בצדי הדרך.

* ה-ATP וה-WTA הודיעו על הקפאת הדירוג העולמיים בטניס בזמן שנגיף הקורונה מונע קיום של טורנירים. נובאק דג'וקוביץ' שבילה 282 שבועות במקום הראשון בעולם - מקום שלישי בכל הזמנים אחרי רוג'ר פדרר ופיט סמפראס - לא יוכל "לספור" שבועות נוספים בזמן המגיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully