וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: גם מארגני הטור דה פראנס נכנעו, גביע העולם לקבוצות יידחה

אירועי הספורט ממשיכים להתבטל, מארגני הטור מתעקשים: אולי הוא עוד יתקיים השנה. גם ליגת האומות עלולה שלא להתקיים השנה. בפרמיירליג ישובו לשחק ביוני?

צילום מסך

בווידאו: האתגר הוויראלי של רוג'ר פדרר

כדורגל

* בספרד טוענים שפיפ"א החליטה לדחות את אליפות העולם למועדונים, מקיץ 2021 לקיץ 2022, אז יתקיים הטורניר לראשונה בפורמט החדש שלו - עם 24 קבוצות ו-31 משחקים. עוד נטען ב"אס" כי פיפ"א שוקלת לדחות את כל משחקי הנבחרות המתוכננים ל-2020 - כלומר, גם את ליגת האומות שאמורה להיפתח בספטמבר, ואולי אפילו את משחקי הפלייאוף על העפלה ליורו 2021 (אף שבאותו דיווח לא נקבו בהם).

* לפי ESPN, הכוונה של ראשי הכדורגל האנגליה היא לחזור לשחק ב-6 ביוני - ללא קהל כמובן. ביום שישי צפויה שיחת וידאו בין ראשי קבוצת הפרמיירליג, בניסיון למצוא פיתרון ולהכריע.

* ב-MLS שוקלים אפשרויות שונות כיצד לסיים את העונה שרק החלה. אחת מהן היא לקיים סדרה של טורנירים, ללא קהל.

* בכיר במשרד הבריאות באיטליה הביע התנגדות לחידוש העונה: "כדורגל הוא ספורט עם מגע, בו יש סיכון להידבקות. חוץ מזה, אני אוהד רומא, אז כבר עדיף לסיים את העונה".

* ב"דיילי מייל" טוענים כי שחקני הפרמיירליג קיבלו מייל, ובו הוראות כיצד לשמור על כושר לקראת חזרה לאימונים מלאים בסוף מאי.

* פורטוגל תרמה חצי מכספי העפלתה ליורו 2020 (הדחוי) למלחמה בקורונה.

רחים סטרלינג, ג'ו גומס, מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
אופטימיות זהירה באנגליה/רויטרס

כדורסל

* דריל מורי על חזרת ה-NBA: "שחקנים לא יחזרו בכושר. הניחוש שלי היא שהתכניות יתקצרו, יותר מכפי שאנשים היו רוצים. סביר להניח שהמשחקים הראשונים לא יהיו מושלמים, אבל כל הקבוצות יתמודדו עם אותן בעיות".

* ג'רמי לין הודיע שיתרום מיליון דולר למלחמה בקורונה.

* הבעלים של דטרויט פיסטונס טום גורס הודיעה כי רכש ביחד עם ראש העיר 100 אלף מסיכות לתושבי העיר.

דריל מורי, יוסטון רוקטס. GettyImages
ייקח זמן לחזור לעניינים. דריל מורי/GettyImages

ענפים נוספים

* בפלורידה הכריזו על ה-WWE כ"עסק חיוני", ועל כן יוכל להמשיך להתקיים. "מדובר בעסקים חשובים מאוד לכלכלה של פלורידה", נאמר על כל אותם עסקים חיוניים, שמרביתם מסעדות, שירותי בריאות, תחבורה וסיוע כלכלי.

נבחרת המזחלות של ג'מייקה באולימפיאדת החורף 1998. GettyImages
עשו היסטוריה. נבחרת המזחלות של ג'מייקה/GettyImages
רוכבי טור דה פראנס 2017, שאנז אליזה. רויטרס
אחרי שווימבלדון בוטל לראשונה מאז שנות ה-40, עכשיו הטור מצטרף/רויטרס

* סם קלייטון ג'וניור, שהיה חבר בנבחרת המזחלות של ג'מייקה לאולימפיאדת החורף ב-1998 (שעל פיה נעשה הסרט "ג'מייקה מתחת לאפס"), מת מקורונה. קלייטון הפך אחרי הקריירה שלו כספורטאי גם למפיק מוזיקלי חשוב ומשמעותי בסצינת הרגאיי במדינתו. הוא מת בגיל 58.

* אחרי שבועות ארוכים בהם עוד הייתה תקווה לחובבי האופניים שהטור דה פראנס יוכל להתקיים, היום הודיעו המארגנים על ביטולו, או לפחות דחייתו. הנשיא מקרון הודיע בנאומו לאומה שכל אירועי ספורט עם קהל גדול לא יוכלו להתקיים עד יולי, ובעקבות זאת הודיעו המארגנים שהטור נדחה. אולי הוא בכל זאת יתקיים השנה, אבל לא ברור מתי: "ננסה למצוא תאריכים חדשים". הפעם האחרונה שהטור לא התקיים היה ב-1946, כשמדינות אירופה עדיין התאוששו מנזקי מלחמת העולם השנייה.

המארגנים לא מעוניינים לקיים את האירוע בלי קהל, כשהטור כידוע מושך מיליוני צופים, שלאורך 21 הימים פרושים על פני מאות קילומטרים. עם זאת ישנן בעיות לוגיסטיות, כולל הגעה של ספורטאים לצרפת מכל רחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully