וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה אישרה אימון כושר בצמדים לשחקני מ.ס אשדוד, אחרי תקרית מוקדמת

13.4.2020 / 13:32

אשדוד רצתה להתחיל באימונים מצומצמים כמו של מכבי חיפה, שוטרים שהיו במקום אסרו על תירם ואבו עקל להתאמן במתחם, בהמשך המשטרה העניקה אישור להתאמן בצמדים

צילום: רוני כנפו, עריכה: ירדנה עבודי -פוקס

מ.ס. אשדוד רצתה להתחיל הבוקר (שני) באימונים מצומצמים דוגמת אלה שנערכים במכבי חיפה ותוכננו להיערך בהפועל תל אביב, אבל כאשר הגיעו מספר שחקנים למתחם האקדמיה כדי להתחיל את 'נוהל אימוני קורונה', הופיעו במקום מספר שוטרים שמנעו מהשחקנים להתחיל באימון.

השוטרים היו במקרה במקום מאחר שחנה ליד מתחם האקדמיה רכב חשוד, וניידת משטרה שעברה במקום ביררה למי שהוא שייך. בזמן שהניידת היתה במקום וחיפשה את בעלי הרכב, הגיעו למתחם האקדמיה (שנמצא בסמוך) דודי תירם ופיראס אבו עקל ביחד עם מאמן הכושר בכדי לקיים אימון כושר על גג האקדמיה. השוטרים שזיהו אותם ושאלו לפשר מעשיהם במקום אמרו להם שאסור להם להתרחק יותר ממאה מטר מבתיהם ולכן אסור להם לערוך את האימון.

שחקן מ.ס. אשדוד דודי תירם. ברני ארדוב
רק רצה להתאמן. תירם/ברני ארדוב

כזכור בסוף השבוע פורסם כאן שעל גג האקדמיה בו יש מגרש דשא סינטטי מתאמנים הזרים של הקבוצה טימותי אוואני, סמואל אלאבי ומונטארי קמהאני אבל להם מותר כי הם מתגוררים באקדמיה בתקופה הזו, וזה למעשה מרחב המחייה שלהם.

עם זאת, בעקבות האירועים משטרת אשדוד פנתה למועדון, והודיעה להם שהיא מעניקה להם אישור להתאמן בצמדים. כעת מבחינת אשדוד, שני שחקנים יוכלו להתאמן על הדשא הסינתטי שעל הגג, ובמקביל עוד שני שחקנים בחדר הכושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully