וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: בצרפת יחדשו את העונה ב-17 ביוני, באיטליה יבדקו את כל השחקנים

ליג 1 קבעה את תאריך היעד לחזרה למגרשים, באיטליה מתכוננים לסבב בדיקות לפני החזרה לאימונים. שחקני טוטנהאם מנעו חל"ת. עדכונים שוטפים

צילום וידאו: רויטרס

כדורגל

* על פי "ל'אקיפ", הליגה הצרפתית מתכננת לחדש את העונה ב-17 ביוני ולערוך מחזורים פעם בשלושה ימים כדי לעמוד בלוחות הזמנים. אם התוכנית תצא לדרך כמתוכנן, הנציגות הצרפתיות בליגת האלופות ובליגה האירופית יוכלו להגיע לחודש אוגוסט כשהן מרוכזות בעונה האירופית. יש לציין שהדיווחים מגיעים על רקע ההחלטה של רשת הטלוויזיה beIN שמחזיקה בזכויות השידור של הליגה לדחות תשלומים בגלל הקפאת המשחקים.

* ההתאחדות האיטלקית מתכוונת לערוך בדיקות קורונה לכל שחקני הסרייה A בתחילת חודש מאי, מתוך כוונה לחזור לאימונים קבוצתיים בהדרגתיות ולבסוף לחדש את העונה. "כשכל התנאים יבשילו, נסיים את העונה הזאת", התעקש היום נשיא ההתאחדות גבריאלה גראבינה. "אם כל הבדיקות יהיו שליליות, נוכל לחזור לאימונים במתכונת רגילה".

* על פי דיווח ברדיו הספרדי "קאדנה סר", התכנון (האופטימי, יש לומר) של אופ"א הוא לחדש את הליגות המקומיות בחודש יולי ואת המפעלים האירופאיים, כולל הליגה האירופית וליגת האלופות, החל מאוגוסט. המשחקים בליגות ייערכו ללא קהל ובהתאם להנחיות של גורמי הבריאות בכל מדינה. שלבי ההכרעה של הצ'מפיונס והליגה האירופית ייערכו במתכונת נוקאאוט עם משחק אחד ללא קהל ובמגרש נייטרלי. על פי אופ"א, "לא תהיה בעיה" להתחיל את עונת 2020/21 בספטמבר, ובכך לאפשר פגרה בת 21 ימים בין העונות.

* כמו ליברפול, גם טוטנהאם נכנעה ללחץ הציבורי וחזרה בה מההחלטה להוציא לחל"ת מאות מעובדיה בחודשים אפריל ומאי. ההחלטה מגיעה אחרי ביקורות רבות מצד אוהדים של הקבוצה ואנשי ציבור באנגליה, ומתברר שמה שהוביל אליה היה התמרדות של השחקנים. על פי "דיילי מייל", שחקני טוטנהאם "זעמו על ההנהלה" והעבירו לראשי המועדון פנייה משותפת כדי להפוך את ההחלטה - גם במחיר של קיצוץ בשכרם בחודשיים הקרובים.

שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
ההתערבות שלהם עזרה. שחקני טוטנהאם/רויטרס

כ

* ההתאחדות לכדורגל באיטליה מקווה שבתחילת מאי השחקנים יוכלו לעבור בדיקת קורונה ולהתכונן לחזרתה של העונה, כך טוען היום (שני) נשיא ההתאחדות גבריאלה גראבינה. הליגה האיטלקית מושבתת מאז ה-9 במרץ. איטליה היא אחת המדינות שסבלו הכי קשה מהקורונה, אבל ראשי הסרייה A מקווים לחידוש העונה, שלה נותרו 12 מחזורים.

"אני מקווה שבתחילת מאי נוכל להתחיל לעשות את הבדיקות, שיאשרו שהשחקנים יכולים לחזור להתאמן", אמר גראבינה, "אין עדיין דד ליין, אבל המטרה היא בהחלט לסיים את העונה". מספר קבוצות מתנגדות לרעיון לחדש את הליגה, וביניהם ברשיה שהודיעה ששחקניה לא יעלו על המגרש.

* מאמן סמפדוריה קלאודיו ראניירי אמר ש"כל השחקנים מהקבוצה שחלו בקורונה החלימו", והוסיף על המצב: "השחקנים הם כמו בפורמולה 1, האם אנחנו יכולים לדחוף אותם עד לקצה? האם הכנה של חודש תספיק בשביל שיוכלו לשחק שלושה משחקים בשבוע? אולי כדאי לאפשר לנו לעשות חמישה חילופים במשחק. כי אם לא, נייצר מקסימום מתח ולחץ, במיוחד לאלה שנפגעו מהנגיף.

"בכל מקרה מבחינתי זאת תהיה עונה מעוותת כי התנאים הרגילים הופרו, כך שאני חושב שזה נכון לחזור לשחק, עבור האליפות ועבור המוראל. הנשיא שלנו, כמו כולם, מחכה להוראות ועדכונים. כל החלטה שתתקבל תיייצר כאוס, תמיד יהיו כאלה שיתנגדו".

עוד בוואלה!

הבעלים של ברשיה: "יהיה טירוף מוחלט לחזור לשחק, אני מעדיף הפסדים טכניים"

לכתבה המלאה
קלאודיו ראניירי בוכה במשחקו האחרון כמאמן רומא. GettyImages
אולי יאפשרו לנו חמישה חילופים? ראניירי/GettyImages

ענפים נוספים

* בערב לגיוס כספים בספרד לטובת מאבק בנגיף הקורונה גויסו מאות אלפי יורו. במכירה פומבית שנערכה נמכרה חולצה של רפאל נדאל בלמעלה מ-20 אלף יורו. מדובר בחולצה שלבש בעת שזכה ברולאן גארוס ב-2019, כשגבר בגמר כל דומיניק תים וזכה בתואר ה-12 שלו על החימר בבירת צרפת.

* לוחם ה-UFC הרוסי חביב נורמגומדוב רומז שאחרי ביטול ערב הקרבות UFC 249 - הוא מתכוון לחזור לזירה בחודש ספטמבר. "כן, ספטמבר זה לא רחוק מדי. למרת שקשה להאמין כרגע, שעד ספטמבר הכל ייגמר. אבל איש רציני אחד אמר פעם: בתקופת שלום, חשוב להתכונן למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully