וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדה ראוזי טענה שהקרבות ב-WWE מזויפים, היריבות מאיימות "לפרק אותה"

אחרי שפרשה מהארגון ועוררה סערה, היריבות של רונדה ראוזי מאיימות "לפרק לה את הצורה המזו---ת", וזועמות על הטענות: "אולי גם הפציעה שלי מזויפת?"

AP

בווידאו: צופים המומים בהפסד של ראוזי ב-UFC

רונדה ראוזי עוררה סערה בימים האחרונים בארה"ב, אחרי שפרשה מה-WWE וטענה שהקרבות שם "מזויפים". בעקבות דבריה ספגה איומים אלימים מיריבותיה, שאיימו להכות אותה. ראוזי, כזכור, הייתה לוחמת MMA לפני שעברה להיאבקות המקצוענית וזכתה באליפות ה-WWE ולפני שנה הפסידה בקרב ברסלמניה ומאז לא חזרה לזירה - למרות שיש לה חוזה לעוד כשנתיים.

הכל החל כשראוזי הבהירה בסוף השבוע כי לא תחזור להשתתף באופן קבוע בתוכניות ה-WWE בעקבות היחס שקיבלה מהאוהדים, ואמרה: "במקום לבלות ולהעביר את הזמן עם המשפחה שלי, אני צריכה להשקיע את האנרגיה שלי בשביל חבורת מעריצים מז**ינים וכפויי טובה? אם אחזור, זה לא יהיה באותו נפח. לא אעבוד במשרה מלאה כי זה אומר יותר מ-200 ימים בדרכים. הבנתי שסגנון החיים הזה הוא לא בשבילי".

אחר כך כתבה ל-13 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם: "כל מי שמזדעזע מזה שקראתי להיאבקות מזוייפת, כנראה אף פעם לא היה בקרב אמיתי. אף אחד לא חושב על איך אתם מעליבים את הלוחמים האמיתיים, כשאתם מעמידים פנים שהיאבקות זה באותה רמת ריאליזם. כן, אני מבינה, להתאבק 300 ימים בשנה זה קשה מאוד ודורש מקצוענות. אבל אתם יודעים מה היה קורה ללוחם אמיתי אם היו לו 300 קרבות בשנה? הוא היה מת".

רונדה ראוזי. GettyImages
מרגיזה את הקולגות. ראוזי/GettyImages
View this post on Instagram

#kayfabekiller

A post shared by Ronda Rousey (@rondarousey) on

ניה ג'קס, אחת מיריבותיה של ראוזי ב-WWE, כתבה: "גם אם ה-WWE היו מבקשים ממני לגרום לראוזי להיראות טוב בזירה, וזו הדרך היחידה שלה להיראות טוב בזירה מולי - הייתי מוכנה לסכן את המשרה שלי כדי לפרוש בתור זאת שמפרקת לה את הצורה המז---ת".

גם אלכסה בליס, אלופה אחרת, הגיבה בזעם, לאור העובדה שהיא סבלה עד לאחרונה מפציעה שהשביתה אותה למשך שנה: "כנראה שגם זה היה מזויף".

עוד בוואלה!

עצוב עוד יותר מכדורגל באצטדיון ריק: ב-WWE ממשיכים בהצגה למרות הקורונה

לכתבה המלאה
לאנה, מתאבקת WWE. חשבון האינסטגרם של לאנה thelanawwe, צילום מסך
ומה עם כל אלה שסיכנו את חייהם? לאנה/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של לאנה thelanawwe

גם המתאבקת לאנה תקפה בעבר את ראוזי על הערות דומות ועל "החוצפה שלה", כשהיא מזכירה מתאבקים שסבלו מפציעות קשות שסיכנו את חייהם וגמרו את הקריירה בגלל פעילותם הקשוחה והמסוכנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully