וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן וואלאס: "אם היינו בוחרים את כרמלו בדראפט לא היינו זוכים באף אליפות"

סנטר דטרויט הגדולה ב-2004 ענה למלו שטען שאם היה מגיע לפיסטונס על חשבון דרקו מיליצ'יץ' הוא היה זוכה לפחות בשני תארים: "הוא היה משבש את הכימיה הקבוצתית שלנו"

צילום: רויטרס

כרמלו אנתוני היה חתום על הקאמבק המרגש של העונה ב-NBA, כמובן לפני התפרצותה של מגיפת הקורונה שהשביתה את הליגה הטובה בעולם עד להודעה חדשה, וכחלק מחזרתו לקונצנזוס האמריקאי, הכריז מלו לאחרונה שהוא היה זוכה לפחות בשתי אליפויות אם דטרויט לא היתה מדלגת עליו בדראפט 2003 ובוחרת בדרקו מיליצ'יץ' על פניו בבחירה השנייה. כזכור, שנה אחרי אותו דראפט מפורסם זכו הפיסטונס באליפות מדהימה ללא אף כוכב על.

מי שמיהר שלא להסכים איתו היה בן וואלאס, הסנטר הקשוח של אותה קבוצה מיתולוגית, שבראיון לפודקאסט מקומי הכריז: "אם באמת היינו בוחרים את כרמלו באותו דראפט, אני באמת מאמין שלא היינו זוכים באף אליפות".

וואלאס בן ה-45, שלא נבחר בדראפט אך סיים את קריירת ה-NBA שלו עם ארבעה תארי שחקן ההגנה של העונה, ארבע הופעות באולסטאר, שני תארי מלך הריבאונדים של העונה ותואר אחד של מלך החסימות של העונה, הסביר: "מלו היה דורש לשחק מהרגע הראשון, וזה היה יכול לשבש את הכימיה הקבוצתית שלנו. דרקו אמר מהרגע הראשון שהוא עוד לא מוכן לשחק בקבוצה הזו".

"דרקו כל הזמן אמר 'על חשבון מי אני אמור לשחק?'", הוסיף וואלאס. "ובכך שהוא קיבל את התפקיד המשני שלו, הוא סייע לנו לגדול כקבוצה, להתחזק ובסופו של דבר לזכות באליפות. בנוסף, הגעתו של כרמלו לא היתה מאפשרת לטיישון פרינס להתפתח לשחקן שהוא הפך. זכינו באליפות הזו בזכות החסימה הכי טובה שראיתי בחיי, וחסמתי כמה זריקות בחיי. זה פשוט היה סוג הקבוצה שהיינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully