וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי כדורסל באירופה מעריכים: לדני אבדיה יש את הסיכוי הכי גבוה להצליח ב-NBA

סקר שנערך ב-"theathletic" קובע שכוכב מכבי תל אביב הוא הצעיר הכי מבטיח באירופה. וגם: מי השחקן הכי טוב ביורוליג, והאם לאלופת היורוליג יש סיכוי בפלייאוף ה-NBA

צילום וידאו: אור שקדי

בווידאו: אבדיה חוגג עם שחקני נבחרת העתודה זכייה באליפות אירופה

סקר שנערך בקרב אנשי כדורסל באירופה קבע שדני אבדיה ממכבי תל אביב הוא השחקן עם הפוטנציאל הכי גבוה להצליח ב-NBA מבין הצעירים בכדורסל האירופאי. מדובר בסקר אנונימי שערך אתר "theathletic" שכולל 21 אנשי כדורסל אירופאי - מקומיים ואמריקאים, שחקנים ומאמנים - שבחן שלוש שאלות:
1. מיהו השחקן הכי טוב בכדורסל האירופאי
2. מי נחשב באירופה לפורספקט הכי גדול ל-NBA
3. האם הקבוצה הכי טובה באירופה יכולה להשתלב בפלייאוף ה-NBA?

מי שנבחר לשחקן הכי טוב ביבשת הוא מייק ג'יימס, שחקן צסק"א מוסקבה, שקיבל 5 קולות מתוך 21 המשתתפים בסקר. אחריו הגיעו שיין לארקין (אנדולו) וניקולה מירוטיץ' (ברצלונה) עם ארבעה קולות כל אחד, וכמו כן נבחרו ננדו דה קולו (פנרבחצ'ה), ואסילי מיצ'יץ' (אנדולו), פקונדו קמפאצו (ריאל מדריד) וסרחיו רודריגס (מילאנו).

שחקנה של אנאדולו אפס ואסילי מיציץ' מול שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
יש להם מה למכור ב-NBA? אבדיה מול מיצ'יץ'/דני מרון

בנוגע לשאלה השנייה - פה כבר היה קונצנזוס: דני אבדיה קיבל 10 מ-19 הקולות (2 הכריזו שהם לא יודעים), כשכוכבה הצעיר של מכבי תל אביב כבר נחשב לשחקן שייבחר בחמישייה הראשונה של הדראפט הקרוב. אבדיה פתח בצורה מהוססת את העונה ביורוליג (7.1 נקודות ו-3.7 ריבאונדים) אבל בשבעת המשחקים האחרונים מעמיד ממוצעים של 12.3 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק. "הקבוצה שלו בוטחת בו, ואבדיה יודע לנצל את זה", אמר כדורסלן בכיר ביבשת.

בנוגע לשאלה האם לקבוצה מהיורוליג יש סיכוי בפלייאוף ה-NBA - אז 15 מתוך 21 הנשאלים טוענים שלא, כשהסגל של אנדולו (שמוליכה את היורוליג עם מאזן 4:24) שכולל בין השאר את לארקין, מיצ'יץ', סינגלטון, בובואה, מורמן, פיטרס, דנסטון ופלייס לא יכול להגיע לפלייאוף. חלק מהנשאלים ענו "לא נראה לי", בעוד אחרים טענו "אין שום סיכוי שבעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully