וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאגרף בריטי עודד אלימות נגד נשים בזמן הבידוד, רשיונו נשלל

בילי ג'ו סונדרס עורר סערה והתנצל, אבל מישהו מאמין לו? רק לפני שנה וחצי פרסם סרטון בו הוא מתעלל בנרקומנית אומללה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

החטא ועונשו. רשיונו של המתאגרף הבריטי, בילי ג'ו סונדרס, נשלל אתמול (שני) אחרי שפרסם סרטון בו הוא מעודד אלימות בתוך המשפחה.

בסרטון בן כשתי דקות, סונדרס נראה חובט בשק אגרוף ואומר: "אם היא מתחצפת אלייך ואתה מנסה להיות סבלני, אבל אחרי שישה ימים אתה עומד להתפוצץ. היא באה לכיוון שלך ואז אתה בום! לסנטר!". בהמשך אמר: "אחרי שנתת לה אגרוף, היא קצת מסוחררת ולא מבינה מה קורה ואז אתה נותן לה כזה אגרוף וגומר אותה".

הסרטון הדוחה הזה עלה לסונדרס בהשעייה אחרי שאיגוד האגרוף הבריטי שלל לו את הרישיון עד שינקטו נגדו צעדים משמעתיים. המתאגרף ספג ביקורת קשה ולמד שבימי הבידוד, מתרבים מקרי האלימות בתוך המשפחה והופכים בעצמם למגפה.

סונדרס התנצל אתמול וגם תרם 25 אלף ליש"ט לארגון שתומך בנשים שהיוו קורבן לאלימות בתוך המשפחה. הוא התראיין לתכנית רדיו ואמר: "הסתכלתי על זה כעל סוג של בדיחה ועכשיו אני מבין שזו הייתה טעות. כשאני רואה את הסרטון פעם נוספת, אני בהחלט מבין את הכעס של נשים שסבלו מאלימות. זו טעות מטופשת ולא רציתי לפגוע באף אחד".

בילי ג'ו סונדרס, מתאגרף בריטי. GettyImages
התנצלות כנה? סונדרס/GettyImages

לפני כשנה וחצי סונדרס עלה לכותרות בגלל סרטון שערורייתי אחר, בו הוא נראה מקניט נרקומנית ברחוב, מציע לה "קראק בשווי 150 ליש"ט" בשביל אקט מיני, ובהמשך אף גורם לה לסטור לעובר אורח תמים, וכל זה רק בשביל "שעשוע". הסרטון צולם מתוך הרכב של סונדרס - רולס רויס בשווי 250 אלף ליש"ט - לקול צחוקם של חבריו.

סונדרס נשמע מציע לנרקומנית כסף וסמים - בהתחלה בשביל שתשיר, ובהמשך בשביל שתענג את חברו. אחר כך דרש ממנה להכות אדם שבמקרה עבר ליד הרכב, בטענה שהוא "פדופיל". האישה ניגשה אל האדם, סטרה לו, ולאחר מכן נאלצה להתנצל. על אף הזעזוע של המעורבים, סונדרס וחבריו השתעשעו מאוד מהחוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully