וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הסרטון השערורייתי של אלוף האגרוף והנרקומנית

שערורייה חדשה בבריטניה: המתאגרף בילי ג'ו סונדרס, אלוף העולם במשקל בינוני, כיכב בסרטון מרושע, שבו הוא נראה מפתה נרקומנית בשביל סמים, דורש ממנה אקט מיני וגורם לה להכות איש זר מהרחוב, וכל זה מרכב רולס רויס מפואר, לקול צחוקם של חבריו. צפו בסרטון

שערורייה חדשה בבריטניה: המתאגרף בילי ג'ו סונדרס, אלוף העולם במשקל בינוני, כיכב בסרטון מרושע, שבו הוא נראה מפתה נרקומנית בשביל סמים, דורש ממנה אקט מיני וגורם לה להכות איש זר מהרחוב, וכל זה מרכב רולס רויס מפואר, לקול צחוקם של חבריו. צפו בסרטון. וגם: מרתון חסר מזל בקולומביה

מתוך הסרטון של בילי ג'ו סונדרס. אתר רשמי
וכל זה מתוך האוטו המפואר שלו. סונדרס בסרטון/אתר רשמי

שערורייה בבריטניה: אלוף העולם בסרטון מזעזע

סרטון חדש מסעיר את התקשורת הבריטית: המתאגרף בילי ג'ו סונדרס, אלוף העולם במשקל בינוני, כיכב בסרטון מרושע, שבו הוא נראה מקניט נרקומנית ברחוב, מציע לה "קראק בשווי 150 ליש"ט" בשביל אקט מיני, ובהמשך אף גורם לה לסטור לעובר אורח תמים, וכל זה רק בשביל "שעשוע". הסרטון צולם מתוך הרכב של סונדרס - רולס רויס בשווי 250 אלף ליש"ט - לקול צחוקם של חבריו.

סונדרס נשמע מציע לנרקומנית כסף וסמים - בהתחלה בשביל שתשיר, ובהמשך בשביל שתענג את חברו. אחר כך דרש ממנה להכות אדם שבמקרה עבר ליד הרכב, בטענה שהוא "פדופיל". האישה ניגשה אל האדם, סטרה לו, ולאחר מכן נאלצה להתנצל. על אף הזעזוע של המעורבים, סונדרס וחבריו השתעשעו מאוד מהחוויה. בחודש הבא המתאגרף ינסה להגן בבוסטון על התואר שלו כאלוף במשקל בינוני מטעם ה-WBO בקרב מול האמריקאי דמטריוס אנדראדה. בתקשורת הביטית הסרטון תואר כ"מגעיל" ו"מזעזע". סונדרס כבר ידוע לשמצה בגלל שלל תקריות שנויות במחלוקת והפה הגדול שלו, והוכתר לא פעם בעבר כ"מבוכה לבריטניה".

מתוך הסרטון של בילי ג'ו סונדרס. אתר רשמי
מקניט אנשים זרים בשביל שעשוע/אתר רשמי

צפו בסרטון

מירוץ חסר מזל בקולומביה: רץ קנייתי נפגע על ידי מכונית, רץ אחר התמוטט ומת

מדאין, העיר הקולומביאנית המפורסמת, הייתה בכותרות כבר לפני 20 שנה, אז שימשה כבירת קרטל הסמים של הברון פבלו אסקובר. עברו שנים, ומדאין הפכה ליעד תיירותי נחשק לכל באי היבשת הססגונית. גם אירועי ספורט הגיעו לעיר הקצבית, אחד כזה הוא אירוע חצי המרתון, שהשנה אפעס, היה קצת חסר מזל.

המירוץ התנהל כסדרו, כשג'וזף קיפרונו, המנצח במירוץ הקודם, מוביל בבטחה בדרך לשמור על התואר שלו. אלא שאז, 1.5 קילומטרים לפני קו הסיום, רכב הגיע בפתאומיות ופגע ברץ הקנייתי. "קיפרונו במצב יציב", מסרו מביה"ח לאחר מכן, "יש לו כמה פגיעות יבשות וחתכים, אבל הוא בכלל לא בסכנה". הרשויות מסרו שהרכב הפוגע חצה מחסומי משטרה שהונחו באזור.

מספיק אקשן בשביל מרתון מדאין? לא ולא. עוד באותו מירוץ, רץ חובב בשם חואן קאמילו ארבולדה התמוטט במהלך הריצה. כוחות הצלה פינו אותו לבית החולים העירוני, שם לא נותר אלא לקבוע את מותו. לארבולדה (38), התגלה אחר כך, היו בעיות חמורות בלב. מארגני האירוע צייצו: "היום ההנאה מהמירוץ לא הייתה שלמה, הריצה הייתה התאבלות. אנחנו שולחים תנחומים למשפחתו של ארבולדה".

קיפרונו מפונה לביה"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully