וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו ברוצ'יץ': "בדיקות? אמרו לנו שמי שלא מרגיש טוב, שלא ישחק"

27.3.2020 / 8:27

בלארוס היא המדינה היחידה באירופה בה הליגה נמשכת. אקס מ.ס. אשדוד בראיון מיוחד: "אנחנו צוחקים ואומרים שכל הסקאוטים ביבשת רואים אותנו. משחקים ומקווים שאף שחקן לא נדבק"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

ספק אם היינו חוזרים לדבר עם קרלו ברושיץ', מי שהיה כאן מגנה השמאלי של מ.ס. אשדוד במשך שנתיים וחצי, אילולא משבר הקורונה. אבל הבחור הסימפטי והנעים, שהיה גם שחקן ליגת על לא רע בכלל, משחק היום בדינמו מינסק בליגה הבלארוסית - הליגה היחידה שמשוחקת כרגע באירופה.

מחר (שבת) יעלה ברושיץ' בעמדת המגן השמאלי במערך של שלושה בלמים לדרבי מול פ.ק. מינסק ובשל המצב, לא מעט עיניים בכל העולם ובמיוחד באירופה יופנו אליו ואל בחבריו. "ברור לי שזה מוזר", סיפר אתמול ברושיץ' הקרואטי בראיון מיוחד לוואלה! ספורט. "בקבוצה אנחנו צוחקים על זה ואומרים שבטח כל הסקאוטים באירופה יצפו במשחק שלנו ואולי נרוויח מזה בעתיד. אי אפשר להתעלם מזה שכל העולם כמעט מושבת ורק בבלארוס ממשיכים לשחק כדורגל".

קרלו ברוצ'יץ' שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"הנשיא החליט שממשיכים לשחק, אז משחקים". ברוצ'יץ' במדי מ.ס אשדוד/לירון מולדובן

בהיעדר ליגות נוספות שמשוחקות כרגע, נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, שידוע גם כ"דיקטטור האחרון באירופה", משוכנע שהמדינה תוכל להרוויח סכומי כסף מחשיפה אליה ליגת הכדורגל לא הורגלה, בעיקר דרך סוכנויות הימורים. באירופה טוענים שזו הסיבה המרכזית בגללה ממשיכים לשחק כדורגל בבלארוס.

אתה יכול להסביר את זה שממשיכים לשחק?

"שמע, הנשיא כאן החליט שצריך להמשיך לשחק, אז נשחק ונקווה שכולם יהיו בריאים".

הוא אמר שוודקה וסאונה גומרים את הקורונה.

"כן, שמעתי משהו כזה. תראה בינתיים בבלארוס יש רק 86 נדבקים ואף אחד לא מת, אז עד עכשיו אין כאן את הטירוף והפניקה שיש לגבי הקורונה. אני יודע שמסביבנו לא משחקים כדורגל. רוסיה, אוקראינה, פולין, ליטא ולטביה שגובלות עם בלארוס סגרו את הכדורגל. בשבוע שעבר שיחקנו את המחזור הראשון והפסדנו בצורה מפתיעה לקבוצה שעלתה ליגה. בשבת יהיה הדרבי. בינתיים רוצים להמשיך כרגיל".

ומה לגבי החיים עצמם בעיר?

"אין הגבלות מיוחדות, רק מבקשים להימנע מהתגודדות של הרבה אנשים. מסעדות ובתי קפה פתוחים, אבל הבנתי שרוב הזמן ריק. אני חושב שבתי הספר סגורים, אבל לא יודע אם בכל הגילאים".

אתה אומר להימנע מצפיפות. אין צפיפות יותר גדולה מאשר ברחבה בכדור קרן.

"אתה צודק ולכן אני מקווה שכולם בריאים. אנחנו משחקים בתקווה שכל השחקנים בליגה בריאים ואין לאף אחד קורונה".

גם אם יש להם, יכול להיות שהם מרגישים טוב ולא מרגישים תסמינים כלשהם.

"אני מודע לזה, אבל עבורי זו התחלה בליגה הזו בבלארוס ואני לא חושב שיש כאן נציגות שחקנים חזקה שתצא עכשיו ותמחה על זה שאנחנו משחקים".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים תנסה למכור את קונטה ופלומן: "לא יקבלו שחרור בחינם"

לכתבה המלאה
שחקן מ.ס. אשדוד קרלו ברוצ'יץ'. מגד גוזני
"הבנתי שבישראל כמו יום כיפור עכשיו". ברוצ'יץ'/מגד גוזני

אתה לא חושש?

"אני משתדל לא לחשוב על זה יותר מדי. ברגע שאני עולה לאימון ובטח כאשר אני משחק, אני חושב רק על הקבוצה שלי ועל הניצחון. בזמן המשחק אני לא חושב על הקורונה"

עשו לכם לפחות בדיקות?

"רק למי שהרגיש לא טוב, אבל אני לא חושב שבדקו אם יש לו את נגיף הקורונה. אמרו לנו שמי שלא מרגיש טוב, שיעדכן ולא יתאמן".

אתה עוקב אחרי מה שקורה בישראל?

"אני בקשר עם ניר ברדע ועם רועי בקל ששיחק אתי וכבר פרש. עצוב לי לראות שהכל באשדוד מושבת. אני מאוד אוהב את העיר ואת המועדון. הבנתי שכרגע בישראל זה כמו יום כיפור, אותו אני זוכר היטב".

איך הרמה בבלארוס ביחס לישראל?

"כאן זו ליגה יותר פיזית ונוקשה ובישראל הליגה יותר מהירה וטכנית. אני משחק כאן על הקו השמאלי עם שלושה בלמים, מערך שאני אוהב. גם יגור פיליפנקה כאן בבאטה בוריסוב. יש שחקנים טובים בליגה שאולי ישימו אליהם לב כשאין כדורגל בשום מקום באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully