וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן בגד באשתו עם גיסתו - "בגלל השיעמום בפגרת הקורונה"

7.4.2020 / 0:21

פסיכולוג ספורט אנגלי דואג לשלומם של הכדורגלנים בזמן השבתת הענף: "רבים מהם סובלים מדיכאונות וחרדות כשהמשחק נלקח מהם" והוא גם חושף סודות מחדר המיטות שלהם בימי הקורונה

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בסרטון: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

פסיכולוג הספורט האנגלי סטיב פופ, שרבים מכוכבי הפרמיירליג מתייעצים איתו, מזהיר: חלק גדןך מהכדורגלנים ישקעו בדיכאון ויסבלו מחרדות קשות בזמן שהענף מושבת בשל משבר הקורונה.

כל הליגות באירופה מושבתות, כמו גם גם ליגת האלופות והליגה האירופית שהודיעו על דחיית המשחקים עד הודעה חדשה. אבל בזמן שהקבוצות מודאגות בעיקר מכושרם הפיזי של השחקנים בזמן ההשבתה, מכינות להם תוכנית אימונים ביתית ולעיתים אף עוקבות אחרי הביצועים שלהם באמצעות תוכנות GPS שונות, הסכנה העיקרית - על פי ד"ר פופ - היא למעשה מצבם המנטלי.

שחקני ליברפול מאוכזבים במהלך ההפסד מול צ'לסי בגביע. רויטרס
מה עושים בלי כדורגל? שחקני ליברפול ושאר כוכבי הפריימרליג "מתגעגעים נואשות לסטטוס הסלבריטי שלהם"/רויטרס

"לשחקני פרמיירליג יש כל כך הרבה כסף, שכביכול אין להם שום דאגות. אבל האמת היא שבתקופה הזו הם מתגעגעים נואשות לסטטוס הסלבריטי שלהם, ובלעדיו מגלים המון הרס עצמי", הוא אמר ל"דיילי סטאר". זה קורה כי מאמנים אותם לעצלות מחשבתית. אומרים להם מתי להתאמן, מה לאכול, מתי להתעורר בבוקר, איך לשחק. בלי זה הם אבודים. הם סובלים מחרדות ולחצים, ורבים מהם שוקעים בדיכאון".

פופ אף חשף כי אחד מהשחקנים הבכירים שמתייעץ איתו, התוודה בפניו על כך שמרוב שיעמום, קיים יחסי מין עם גיסתו. "הוא אמר שחוסר המעש שיגע אותו, ושהיה חייב לעשות מעשה קיצוני בתגובה לכך. זה הוביל אותו לשכב עם אחותה של אשתו".

ריאן גיגס מנצ'סטר יונייטד. AP
מסתבר שהוא לא לבד. ריאן גיגס/AP

השחקן, שזהותו נשארה בדויה, הוא לא הכדורגלן הראשון שמגיע למקומות אפלים כאלו. ריאן גיגס, מגדולי שחקני מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים, התפרסם ב-2011 כמי שניהל רומן אסור עם אשת אחיו במשך שמונה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully