וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס ניהל רומן עם גיסתו במשך שמונה שנים

שחקן מנצ'סטר יונייטד ממשיך להסתבך: אחרי שנחשף הרומן שלו עם כוכבת ריאליטי, אשת אחיו חושפת: "שמרתי סוד נורא"

דווקא אחרי שסיים עוד עונה מוצלחת ושוב זכה לאינסוף מחמאות, ריאן גיגס בן ה-37 ממשיך להסתבך ברומנים מחוץ לנישואים, והבוקר (ראשון) חושפת לא אחרת מגיסתו שהיא ניהלה עם קשר מנצ'סטר יונייטד רומן במשך שמונה שנים ארוכות.

נטשה גיגס היא אשתו של אחיו של הקשר הוותיק, רודרי (שאגב מאמן את הקבוצה החצי מקצוענית סלפורד סיטי) והיא חשפה בפני "ניוז אוף דה וורלד": "היו לנו רומן במשך שמונה שנים. זה סוד נורא ששמרתי במשך הרבה מאוד זמן. חשוב לי שאנשים יידעו בדיוק מה קרה ולא יקשיבו למה שכותבים או אומרים מסביב".

כזכור, לאחרונה נחשף שגיגס ניהל רומן עם אימוג'ן תומאס, ידוענית בריטית שכיכבה בתכנית הטלוויזיה "האח הגדול" באי. לאחרונה נרמז שתומאס ניסתה לסחוט את גיגס כדי שלא תחשוף על דבר הרומן ואביה, שחקן הראגבי לשעבר צ'ארלס תומאס, אמר אמש: "אימוג'ן אוהבת לחגוג. היא אוהבת לצאת, לשתות ולאכול במסעדות טובות, אבל היא לא סחטנית. זה שגיגס לא הכחיש שהיא סחטה אותו מראה לי שהוא פחדן".

נראה שהרומן עם אימוג'ן, גרם לקנאתה של נטשה, שכשהחלו שמועות עך כך שגיגס הוא הכדורגלן שניהל רומן עם כוכבת הריאליטי, שלחה לו הודעות רבות כדי לבדוק האם מדובר בו. גיגס התחתן עם בת זוגו במשך שנים ארוכות סטייסי, בשנת 2007 ולשניים יש שני ילדים: ליבי בת השמונה וזאק בן החמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully