וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'מאל מארי העלה סרטון אינטימי לרשת וטען: החשבון שלי נפרץ

22.3.2020 / 12:27

זה מה שעושים בפגרה? כוכב דנבר פרסם וידאו אינטימי בהשתתפות בת זוגו, העלה עוד שלל סטוריז משונים ואחרי שכבש את הרשת, מחק הכל וטען: זה לא אני

צילום: רויטרס

אז מה עושים כוכבי ה-NBA בזמן הפגרה? לברון ג'יימס מתאמן בחדר הכושר הביתי, אבל נראה שאחרים מנצלים את הזמן הפנוי לדברים אחרים לגמרי.

אחד מהם הוא כוכב דנבר ג'מאל מארי, שכבש הלילה (בין שבת לראשון) את הרשת אחרי מה שהוגדר בארצות הברית כ"מופע אימים באינסטגרם".

זה החל עם סרטון אינטימי בה נראית כביכול בת זוגו של מארי, הדוגמנית הארפר המפל, מבצעת בו מין אוראלי. בסרטון אמנם לא רואים בבירור את מארי, אולם ברשת העריכו שאכן מדובר בסרטון מקורי שלו, שכן מופיעה בו מי שמסתמנת כחברתו.

רכז דנבר נאגטס ג'מאל מארי עם בת זוגו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מארי עם חברתו, שמופיעה כביכול בסרטון/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

חברתו של מארי

לא עברו כמה דקות, והמופע של של מארי נמשך עם שלל סטוריז מטרידים ותמוהים, כולל תמונות משונות וסרטונים לא ברורים. המסע התמהוני נמשך גם בטוויטר עם שורה של ציוצים אינטימיים.

התכנים שהעלה, כולל הסרטון המדובר, נותרו פתוחים לעיני כל בחשבון האינסטגרם שלו במשך כמה שעות טובות, שבמהלכן הם הספיקו לכבוש את הרשת עם שלל בדיחות.

רק אחרי כמה שעות התעוררה תשומת ליבו של מארי ל"תאונה" שלו, מיהר למחוק את חשבון האינסטגרם שלו ולמחוק את הציוצים המטרידים, ולאחר מכן כתב: "בראש ובראשונה אני רוצה להתנצל בפני המעריצים שלי. החשבון שלי נפרץ, ואני מנסה לפתור את זה עכשיו. תודה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully