וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ברצלונה וליברפול הצטרפו למרוץ אחר אדוארדו קמאבינגה בן ה-17

ריאל מדריד לא לבד: באנגליה ובספרד מדווחים שגם הקבוצות של קיקה סטיין ויורגן קלופ מעוניינות לצרף את ילד הפלא של ראן. המחיר (נכון לעכשיו): כ-35 מיליון יורו

AP

בווידאו: אוהדי פריס סן ז'רמן לפני המשחק מול בורוסיה דורטמונד

אחרי הגישושים מצד ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, בספרד ובאנגליה מדווחים שהן ברצלונה והן ליברפול הצטרפו למרוץ אחר אדוארדו קמאבינגה, קשרה בן ה-17 של ראן הצרפתית. על פי הדיווח, השתיים ישלחו נציגים לעקוב אחרי הכישרון הצעיר, אחרי שהעונה בצרפת, שנעצרה כמו כל יתר הליגות בעולם בשל התפשטות נגיף הקורונה, תחודש.

אחרי שבעונה שעברה, כשהוא בן 16 בלבד, שותף הקשר בשבעה משחקי ליגה בלבד, העונה הוא הפך לשחקן קבוע בהרכב של ז'וליין סטפאן. עד להפסקת העונה בשל התפשטות נגיף הקורונה, הספיק קמאבינגה לרשום 25 הופעות בליגה הצרפתית, מתוכן 24 בהרכב.

שווי השוק שלו עומד כעת על 35 מיליון יורו, אך צפוי לעלות עוד יותר בעתיד הלא רחוק, כשעל פי דיווחים שונים המחיר עשוי להגיע ל-70 מיליון יורו.

אדוארדו קמאבינגה שחקן ראן. GettyImages
מבוקש. קמאבינגה/GettyImages

קמאבינגה, יליד נובמבר 2002, נולד באנגולה והגיע בגיל צעיר לצרפת. לראן הוא הצטרף כבר בגיל 10 וכבר מגיל צעיר סומן ככישרון גדול. בסוף 2019 הוא רשם את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת צרפת עד גיל 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully