וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך להעלאת המורל הלאומי באיטליה: צפייה במשחקי מונדיאל 2006

בזמן שהקורונה ממשיכה לגבות קורבנות בארץ המגף, שידור המשחקים של האזורי בדרך לגביע מניב רייטינג גבוה. מטראצי: "תראו כמה כוח יש לכדורגל"

AP

בווידאו: שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים את ההעפלה לרבע גמר האלופות

בזמן שהקורונה ממשיכה לגבות מאות קורבנות, איטליה מגלה מחדש כמה הכדורגל יכול להעלות את המורל הלאומי. משחקי נבחרת איטליה במונדיאל 2006, בו זכתה בניגוד לציפיות, מניבים בימים אלה רייטינג שיא. ערוץ "סקיי איטליה" החליט לשדר את משחקי העבר מדי ערב, ולמרבה ההפתעה הצפייה המחודשת בהם מעוררת עניין רב.

"הוכחנו בזמנו שהספורט יכול לאחד את האומה האיטלקית, ואני מרגיש שההיסטוריה חוזרת על עצמה עכשיו", אמר מרקו מטראצי, מחברי הנבחרת ההיסטורית ההיא. "הגענו למונדיאל ההוא כשמצב הרוח הלאומי היה ירוד ביותר, והצלחנו להרים אותו מחדש. עכשיו הכל קורה שוב אחרי 14 שנה. תראו כמה כוח יש לכדורגל".

שחקני נבחרת איטליה חוגגים זכייה במונדיאל 2006. AP
היו ימים. איטליה חוגגת ב-2006/AP

מטראצי מודה שהצפייה במשחקים נותנת נחמה בימים הקשים, ובעיקר מאפשרת קצת הסחת דעת מהמצב אחרי שביממה האחרונה עקפה איטליה את סין במספר ההרוגים מהוירוס. "צפיתי בכל המשחקים, ואני יכול לומר שהיינו הרבה יותר טובים ממה שזכרתי", סיפר. "כיסחנו את גרמניה בחצי הגמר, ובדיעבד נראה לי שזה היה הגמר האמיתי של הטורניר. ופירלו, איך שהוא שיחק, זו שירה בתנועה. איזה ימים יפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully