וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטרינה סטפנידי: "הוועד האולימפי מסכן את הבריאות שלנו"

בזמן שבוועד האולימפי מתעקשים לקיים את האולימפיאדה כרגיל בצל איום הקורונה, האתלטים מתחילים להתקומם. קופצת המוט היווניה זועמת. קטרינה ג'ונסון תומפסון שמייצגת את בריטניה בקרב 7: "מבקשים מאיתנו להתכונן בכל הכוח, אבל הממשלה סוגרת אולמות"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בזמן שכל ענף ספורט אפשרי כמעט בעולם נדחה או התבטל בגלל נגיף הקורונה שמשתולל בעולם, ראשי הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיכים להתעקש: האולימפיאדה שאמורה להיפתח ב-24 ביולי בטוקיו, יפן, תתקיים כסדרה אלא אם כן תהיה הודעה אחרת. בוועד האולימפי הסבירו את המדיניות שלהם ואמרו ש"זו סיטואציה יוצאת דופן שדורשת פיתרון יוצא דופן. הוועד האולימפי מחוייב למצוא פיתרון עם ההשפעה השלילית הכי מינימליסטית על האתלטים".

קטרינה ג'ונסון תומפסון, זוכת קרב 7, אליפות העולם באתלטיקה 2019. רויטרס
גם היא מבקרת את הוועד האולימפי. קטרינה ג'ונסון תומפסון/רויטרס

אבל האתלטים עצמם לא ממש אוהבם את העובדה שייתכן מאוד שהם ייאלצו להתחרות לעיני כל העולם ואולי לבוא במגע עם ספורטאים אחרים בזמן שאיום הקורונה עדייף מרחף מעליהם. קטרינה סטפנידי היווניה, שזכתה במדליית זהב בקפיצה במוט בריו 2016, אמרה: "לא מדובר פה על איך יהיו הדברים בעוד ארבעה חודשים, מדובר באיך הדברים עכשיו. הוועד האולימפי רוצה לסכן את הבריאות שלנו, של המשפחה שלנו ואת הבריאות של הציבור בכל יום? הם שמים אותנו בסכנה עכשיו, היום, לא בעוד ארבעה חודשים".

גם קטרינה ג'ונסון תומפסון, שמייצגת את בריטניה בקרב שבע, טוענת שהמסרים של הוועד האולימפי הם מבלבלים. "הם מעודדים אתלטים להתכונן למשחקים האולימפיים הכי טוב שהם יכולים, אבל הממשלה מכתיבה לנו להישאר בבית בבידוד עם מעקב, האולמות והמרחבים הציבוריים בכלל סגורים".

נגיף הקורונה כבר גבה את חייהם של יותר מ-8,700 אנשים ברחבי העולם והדביק כבר יותר מ-211 אלף אנשים. אבל נכון לעכשיו, בוועד האולימפי מתבצרים בעמדותיהם. הדגש הוא נכון לעכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully