וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים יידרשו לקיצוצים, המטרה: להשלים את העונה

18.3.2020 / 17:49

נציגי ארגון השחקנים נפגשו עם נציגי המנהלת כדי למצוא פיתרונות למשבר הקורונה. משה מישאלוף: "נחל בסבב שיחות עם הקפטנים של הקבוצות כדי לאפשר את המשך קיום הכדורגל בישראל". ארז כלפון: "השחקנים צריכים לתת כתף לבעלי הקבוצות"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בפגישה שנערכה היום (רביעי) בין ארגון שחקני הכדורגל לבין מנהלת הליגות לכדורגל, נידון המשבר הקשה אשר עשוי להעמיד בסיכון את המשך קיומו של הכדורגל המקצועני בישראל. יו"ר המנהלת ארז כלפון, מנכ"ל המנהלת ניקולס לב, מנכ"ל ארגון השחקנים משה מישאלוף וניר אלון דנו ברתימת כל הגורמים המעורבים להצלת ענף הכדורגל בישראל ושמירה על יציבותו הכלכלית מצד אחד תוך צמצום הפגיעה בשחקנים מהצד השני.

במהלך הפגישה הדגישו הצדדים שכמו כל הגורמים במשק - כך גם שחקני הכדורגל יידרשו לוותר על חלק משכרם וזאת גם תוך מיצוי זכויות מול המוסד לביטוח לאומי, עד להתאוששות הכדורגל המקצועני בישראל מהמשבר אליו הוא נקלע ולחזרת המצב לקדמותו. עמדת הצדדים הינה כי ההסדרים ייערכו תוך שאיפה שלא לפגוע, במידת הניתן, בשחקני הכדורגל אשר אינם משתכרים סכומים גבוהים ותוך שמירה על זכויות אובדן כושר העבודה של השחקנים.

ניקולס לב מנהלת ליגת העל. מנהלת הליגה, צילום מסך
פגישה על עתיד הכדורגל הישראלי/צילום מסך, מנהלת הליגה

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל עדכן את ארגון השחקנים כי המוסד לביטוח לאומי פועל ליצירת מסלול ייחודי אשר יאפשר הגשת פנייה מרוכזת מצד השחקנים. ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות אמר: "אני רואה חשיבות רבה בכך שהשחקנים ייתנו כתף לבעלי הקבוצות, הכורעים תחת הנטל הכלכלי, במאמץ לסיוע במציאת פתרונות למשבר הכלכלי הגדול ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי".

מנכ"ל ארגון השחקנים משה מישאלוף: "אנחנו, במסגרת הוראות משרד הבריאות, נחל כבר מחר בסבב שיחות עם כל הקפטנים של קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית על מנת לאפשר את המשך קיום הכדורגל בישראל".

ניקולס לב: "חשוב כי בעת הזו כל הצדדים מגלים אחריות למען הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully