וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ה-NBA מודים: במהלך הפגרה אנחנו צופים ביוטיוב בהיילייט של עצמנו

סטפן קרי, ג'ייסון טייטום ובראדלי ביל היו בין השחקנים שהודו שבזמן שהליגה מושבתת הם צופים ברגעי השיא של עצמם. קרי הוסיף בחיוך: "לפחות פעמיים ביום". דונובן מיטשל: "ככה זה היה מהשנה הראשונה, ועד היום"

צילום: רויטרס

אז מה עושים שחקני ה-NBA במהלך הפגרה? ככל הנראה צופים במהלכים של עצמם ומתענגים מביצועיהם. בזמן שהליגה כולה מושבתת והשחקנים נאלצים להישאר בביתם חסרי מעש, היום (שני) בבוקר שחקן ברוקלין ספנסר דינווידי צייץ בטוויטר את השאלה הבאה: "מי משחקני ה-NBA הולך ליוטיוב כדי לצפות במהלכי ההיילייט של עצמו בגלל הפגרה?". השאלה גררה מספר תגובות, שחשפו שמדובר ככל הנראה בתופעה די נפוצה.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
בצחוק, אבל ברצינות. קרי/AP

סטפן קרי היה הראשון שהגיב בצורה כנה, אך עם זאת מבודחת. כוכב גולדן סטייט ענה "לפחות יומיים ביום", והוסיף אימוג'י צוחק. דונובן מיטשל, שחקן יוטה שבימים אלה נמצא בבידוד אחרי שחלה בקורונה, ענה לדינווידי: "מהשנה הראשונה כרוקי, ועד השנה הזאת". גם באדי הילד, שחקן סקרמנטו קינגס, הגיב: "אלה עובדות". בראדלי ביל, השחקן הלוהט של וושינגטון, אישר גם הוא שהוא נהנה מצפייה בעצמו, וג'ייסון טייטום מבוסטון אישר גם הוא והוסיף: "בנאדם - כל היום!".

עוד בוואלה!

ב-NBA מודים: התסריט האופטימי - חידוש העונה לקראת סוף יוני

לכתבה המלאה

וגם: ג'ה מוראנט כבר מת לחזור

כזכור, ליגת ה-NBA השעתה את הפעילות ביום רביעי שעבר אחרי שהתברר ששחקן יוטה ג'אז רודי גובר חלה בקורונה. הקומישינר אדם סילבר הודה שהליגה לא תחזור בחודש הקרוב, אך נראה שזה יימשך הרבה יותר. על פי אדריאן ווג'נורובסקי, בליגה מאמינים שהליגה תחזור רק בחודש יוני, כשבהתחלה זה יהיה ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully