וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרעה לגבי יורו 2020 תתקבל בשלישי, גם בישראל ממתינים

אופ"א צפויה להחליט על דחיית הטורניר לקיץ 2021, לאחר דיון מקוון שיחל ב-14:00 שעון ישראל, המשחק מול סקוטלנד צפוי להידחות

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

ועידת אופ"א תתקיים מחר (שלישי, 14:00 שעון ישראל) בכדי לדון על ההשפעות של התפשטות נגיף הקורונה ברחבי אירופה. הסוגייה המרכזית שתידון בוועידה המקוונת, בה ישתתפו נציגים מ-55 החברות בארגון, היא כמובן יורו 2020 כשכרגע עדיין לא ברור האם הוא יתקיים, מתי ובאיזו מתכונת. כזכור, אחת ההצעות הייתה לדחות את הטורניר לקיץ 2021 בעוד בימים האחרונים עלתה האפשרות שהטורניר יתקיים בדצמבר השנה כדי לאפשר לליגות להיגמר כסדרן.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. דני מרון
כמובן שלהחלטה תהיה השפעה גם על המשחק מול סקוטלנד. זהבי/דני מרון

ההחלטה הזו תשפיע כמובן גם על נבחרת ישראל. אנדראס הרצוג ושחקניו היו אמורים לשחק מול סקוטלנד בגלזגו, בפלייאוף המוקדמות ב-26 במרץ ועכשיו די ברור שהמשחק לא ייערך בתאריך שנקבע. בהתאחדות הישראלית מחכים כמובן לתשובה בנוגע לתאריך המשחקים כשההחלטה הגדולה - מתי יתקיים טורניר הגמר - כמובן תשפיע גם על המשחק מול סקוטלנד ואז על זה מול המנצחת במפגש המקביל בין סרביה לנורבגיה, אם ישראל תעבור את חצי הגמר.

היום התפרסם שנבחרת רומניה הגישה בקשה רשמית לאופ"א כדי לדחות את טורניר הגמר. הרומנים אמורים לשחק נגד איסלנד בחוץ בחצי גמר פלייאוף המוקדמות שלב מסלול א'.

אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א. רויטרס
נראה שאין מנוס מדחיית היורו ל-2021. צ'פרין/רויטרס

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין והצוות שלו יובילו את השיחות, בהן יטלו חלק גם ארגון מועדוני הכדורגל שמייצג קרוב ל-250 מועדונים ברחבי אירופה, כולל את מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב וגם מועדוני פאר אירופים כמו ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, מנצ'סטר סיטי, יובנטוס, צ'לסי, נאפולי ואחרים. ארגון נוסף שייקח חלק בשיחות הוא הליגות האירופיות, בו חברות 32 ליגות מרחבי אירופה וביניהן ליגת העל.

ההחלטה הסופית תתקבל על ידי הוועדה המארגנת של אופ"א, שכוללת את סגן נשיא אופ"א דייויד גיל, שעבד בעבר גם במנצ'סטר יונייטד.

ב"סקיי" טוענים שהסיכוי שיורו 2020 יתקיים כסדרו ובמועד המקורי הוא נמוך עד בלתי קיים. הטורניר, שהיה אמור להיערך ב-12 ערים שונות ברחבי אירופה במהלך יוני ויולי צפוי להידחות לקיץ 2021 לאור הלחץ של הליגות השונות, שרוצות מרחב זמן שיאפשר להן להשלים את החסר. ארגון הליגות האירופיות הודיע כי: "חשוב שהליגות המקומיות יושלמו העונה כדי למזער את האפקט השלילי על מערכת הכדורגל כולה. המשבר גורם לבעיות ספורטיביות וכלכליות לכל מי שמעורב בעסק".

עם זאת, ב"סקיי" טוענים שכל אוהדי הכדורגל שמקווים להודעה לגבי הליגות המקומיות באירופה יתאכזבו. כרגע רוב הליגות אמורות לחזור בתחילת אפריל, אבל תאריך היעד אמור להידחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully